۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » سینما و تئاتر » قزوین
  • شناسه : 21680
  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
  • ارسال توسط :
سالن‌های سینما ،تئاتر و همایش‌های فرهنگی و هنری تعطیل شد
سالن‌های سینما ،تئاتر و همایش‌های فرهنگی و هنری تعطیل شد

سالن‌های سینما ،تئاتر و همایش‌های فرهنگی و هنری تعطیل شد

تا زمانی که شهر‌های قزوین و تاکستان نارنجی هستند این تعطیلی ادامه خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا سالن‌های سینما و تئاتر و همایش‌های فرهنگی و هنری، تعطیل شد.

محمدحسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به “وقایع خبری” گفت:براساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا، سالن‌های سینما و تئاتر، برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهرستان‌های نارنجی قزوین و تاکستان تعطیل است و هیچگونه فعالیتی نخواهند داشت

اسماعیلی افزود: زمانی که وضعیت شهری نارنجی می‌شود گروه‌های کاری که در درجه سوم و چهارم قرار دارند، تعطیل می‌شوند که سالن‌های سینمایی و تئاتر از آن جمله هستند.

او با اشاره به اینکه شهر‌های قزوین و تاکستان در وضعیت نارنجی قرار دارند، یادآور شد: فعالیت سینما و تئاتر و برنامه‌های فرهنگی و هنری در این دو شهر تعطیل است و تا زمانی که این شهر‌ها نارنجی هستند این تعطیلی ادامه خواهد داشت.

به گفته اسماعیلی، بازگشایی سالن‌های سینما و تئاتر منوط به این است که وضعیت شهر‌های نارنجی به زرد یا آبی تغییر کند از همین رو بازگشایی مجدد تئاتر و سینما‌ها به تصمیم گیری ستاد کرونا مربوط می‌شود.

او در مورد فیلم‌های اکران نوروزی گفت: در شرایط کرونا به علت اینکه بیشترین آسیب را فیلم‌ها می‌بینند، خیلی‌ها دوست نداشتند فیلم‌شان اکران نوروزی شود، چون وضعیت فعالیت سینما‌ها مشخص نبود، به هر حال تصمیم‌گیری‌ها به صورت یکباره اتفاق می‌افتد. بدیهی است در چنین شرایطی در مرتبه اول فیلم‌ها بیشترین آسیب را می‌بینند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در ادامه تاکیدکرد: ستاد مبارزه با کرونای سازمان سینمایی، تمهیداتی برای سینما‌هایی که در این ایام آسیب دیده‌اند، پیش بینی خواهد کرد.