۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » خراسان رضوی » رسانه ها » فرهنگ و هنر
  • شناسه : 37650
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
  • ارسال توسط :
زنان روشنگری می‌کنند
زنان روشنگری می‌کنند

زنان روشنگری می‌کنند

حضور زنان بیش از ۴۰ کشور جهان در اختتامیه جشنواره بین‌المللی رسانه «خورشید» مشهد

اختتامیه جشنواره بین‌المللی رسانه خورشید که نخستین جشنواره رسانه‌ای ویژه زنان جهان ، شنبه، ۸ مهرماه جاری و با حضور زنان بیش از ۴۰ کشور جهان در مشهد برگزار می‌شود.

مسائل زنان از جمله نقش زنان در عدالت اجتماعی، خانواده، زنان و رسانه مقاومت، الگوی صحیح زن و نقش رسانه‌ها در عادی‌سازی خشونت علیه زنان از جمله محورهای این جشنواره است.

بیش از ۱۰۰ نفر از فعالان رسانه‌ای ایران و جهان در این همایش شرکت خواهند کرد. این رویداد در دو بخش داخلی و بین‌الملل برگزار می‌شود که در بخش داخلی بیش از۲۴۰ اثر از خبرنگاران داخلی در حوزه زنان و خانواده به دبیرخانه ارسال شده است.

شعار این جشنواره که به یاد شهیده شیرین ابوعاقله برگزار می‌شود «زنان روشنگری می‌کنند» است. مرضیه  هاشمی، زن مسلمان آمریکایی دبیری این جشنواره را به عهده دارد.

به گفته فرشاد مهدی پور، معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیران رسانه‌ای زن جهان اعم از الجزیره، تلویزیون چین، خبرگزاری روسیه و خبرگزاری دولتی مکزیک و زنان تاثیرگذار آسیایی و ۶ کشور اروپایی از جمله انگلیس، ایتالیا، فرانسه، کرواسی به ایران دعوت شده‌اند و تلاش شده است که با حضور زنان فعال رسانه‌ای موثر جهان در ایران، شعار این رویداد فرهنگی رسانه‌ای محقق شود.