۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » حوزه و دانشگاه » دانش و فناوری
  • شناسه : 28942
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
  • ارسال توسط :
زمان دریافت کارت شرکت در آزمون دکتری اعلام شد
زمان دریافت کارت شرکت در آزمون دکتری اعلام شد

زمان دریافت کارت شرکت در آزمون دکتری اعلام شد

سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای تاریخ، نحوه چاپ کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

به گزارش ” وقایع خبری ”  به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش کشور، به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون مقطع دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۱ می‌رساند که آزمون در صبح جمعه ۱۴۰۰/۰۶/۱۲ برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح آغاز و در‌های ورود به جلسه حوزه‌های برگزاری در ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد، لذا متقاضیان می‌بایست قبل از بسته شدن در‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.


کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ برای مشاهده و چاپ بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. متقاضیان آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به این شرح به درگاه اطلاع رسانی ذکر شده مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام‌خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده، شماره سریال و کدپیگیری) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، شماره پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به سیستم پاسخگویی اینترنتی این سازمان به نشانی https://request.sanjesh.org و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، شماره داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کند.

۱- با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند‌های ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷ و ۱۸ (شامل معدل مقطع کارشناسی، تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، موسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، معدل مقطع کارشناسی ارشد، تاریخ فارغ‌التحصیلی کارشناسی‌ارشد، مؤسسه فارغ‌التحصیلی مقطع کارشناسی‌ارشد، هیات علمی (مربی آموزشی رسمی)، دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد ذکر شده حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات در کارت ورود به جلسه آزمون، نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

۲- با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه‌ای متقاضیان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای وجود ندارد؛ لذا چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند‌های ۱، ۲، ۳، ۴، ۵ و ۶ کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد ضروری است حداکثر تا روز چهارشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://darkhast.sanjesh.org (قسمت فرم ویرایش تقاضانامه آزمونها) مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند.

همچنین آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه‌ای فارغ‌التحصیل و یا تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ در مقاطع ذکر شده فارغ‌التحصیل می‌شوند، در این مرحله می‌بایست نسبت به ویرایش و یا درج معدل فارغ‌التحصیلی (برای فارغ‌التحصیلان ۱۴۰۰/۱۱/۳۰) و یا میانگین نمرات واحد‌های درسی گذرانده شده (برای فارغ‌التحصیلان تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱) خود تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ اقدام کنند. متقاضیان می‌بایست اصل گواهی تکمیل و تایید شده دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحد‌های گذرانده تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ را در زمان مصاحبه همراه داشته و ارائه کنند.

چنانچه کارت شرکت در آزمون متقاضی بدون عکس می‌باشد و یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله: بدون مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می‌باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند ۱ «قسمت ب فوق» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌گردد. ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی براساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود متقاضی تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن، ماسک سه لایه (بدون فیلتر) و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می‌شود، متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با متقاضیان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری که بخشی از آن در بند «ز ‍» آمده است، رفتار خواهد شد، به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد، متقاضیان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آن‌ها لازم است، حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی https://request.sanjesh.org با این سازمان مکاتبه نمایند. درخواست‌های بعد از این تاریخ قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود، رعایت دستورالعمل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هم الزامی است.