۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 1553
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۰۸
  • ارسال توسط :
رییس پارک از مجموعه تولیدی بیدستان بازدیدکرد
رییس پارک از مجموعه تولیدی بیدستان بازدیدکرد

رییس پارک از مجموعه تولیدی بیدستان بازدیدکرد

سیاست های کلی ما این است که در حوزه های مختلف بتوانیم همکاری و ارتباط داشته باشیم.

دکتر یوسف گرجی مهلبانی رئیس و مهندس حمیدرضا پیله ور مدیر امور موسسات پارک علم و فناوری قزوین به همراه دکتر نورالله کثیری مدیر کل دفتر همکاری های علمی، فناوری و صنعتی دانشگاه علم و صنعت ایران و دکتر مصطفی مافی عضو هیأت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) از مجموعه تولیدی الکل و مواد غذایی بیدستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل پارک علم و فناوری قزوین ، دکتر گرجی مهلبانی در ابتدای این بازدید ضمن معرفی پارک علم وفناوری قزوین گفت: سیاست های کلی ما این است که در حوزه های مختلف بتوانیم همکاری و ارتباط داشته باشیم.

گرجی در ادامه افزود: تقریباً ۳۶۰۰ واحد صنعتی تولیدی داریم که اگر مشکلاتشان اصلاح شود می توانند به ثروت برسند.

رئیس پارک علم و فناوری قزوین عنوان کرد: من همین امروز قول می دهم اگر شما پروژه خوبی را طراحی کنید ما شما را حمایت خواهیم کرد. چون نظر و اعتقاد من این هست ما باید ارتباط صنعت و دانشگاه را بیشتر کنیم تا بهره وری را بالا ببریم.

در ادامه از بخش های مختلف مجموعه تولیدی الکل و مواد غذایی بیدستان بازدید به عمل آمد.

شایان ذکر است این واحد تولیدی در قزوین کیلومتر ۱۰ جاده قدیم کرج قرار دارد که از سال ۱۳۱۳ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده و با تولید روزانه ۱۰۰هزار لیتر الکل، این محصول تولیدی اصلی ترین محصول این شرکت به شمار می رود تا ۵۰درصد از الکل کشور را تأمین نماید.