۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » فرهنگ و هنر » قزوین » مجلس شورا ی اسلامی
  • شناسه : 25401
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
  • ارسال توسط :
روند ساخت باغ موزه شهدای قزوین باید تسهیل و تسریع گردد
روند ساخت باغ موزه شهدای قزوین باید تسهیل و تسریع گردد

روند ساخت باغ موزه شهدای قزوین باید تسهیل و تسریع گردد

باغ موزه قزوین از سال ۸۶ در قزوین کلید خورد اما متاسفانه روند ساخت این پروژه بسیار کند پیش رفت.

وقایع خبری / دکتر فاطمه محمدبیگی ضمن بازدید از آخرین وضعیت ساخت باغ موزه دفاع مقدس قزوین، با اشاره به این که باغ موزه دفاع مقدس به عنوان یک مرکز فرهنگی مهم و با ارزش می‌تواند به محلی برای انتقال آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی و شهدای عظیم‌الشأن تبدیل شود، گفت: مجاورت این مجموعه با تپه شهدای گمنام همچنین مشرف بودن به شهر و موقعیت مناسب آن از جمله ویژگی های مثبت این پروژه محسوب می شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز تاکید کرد: باغ موزه قزوین از سال ۸۶ در قزوین کلید خورد اما متاسفانه روند ساخت این پروژه بسیار کند پیش رفت و بعد از کلنگ‌زنی آن در سال ۹۶ نیز پیشرفت فیزیکی آن محسوس نبوده است. لذا روند کنونی ساخت این پروژه مهم باید تسهیل و تسریع گردد تا هر چه زودتر این مجموعه با ارزش پذیرای اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان باشد.

لازم به ذکر است در این بازدید اعتباری معادل ۱۰ میلیارد ریال برای ادامه فاز یک این پروژه از سوی دکتر محمدبیگی اختصاص یافت. همچنین دکتر محمدبیگی تاکید کرد برای تامین بودجه لازم جهت ادامه فازهای دیگر باغ موزه قزوین نیز تلاش ها و پیگیری های لازم را در سطح استانی و ملی انجام خواهد داد.