۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » قزوین
  • شناسه : 35369
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷
  • ارسال توسط :
روز قدس مظهر حضور مردم در حمایت از مظلوم است
روز قدس مظهر حضور مردم در حمایت از مظلوم است

روز قدس مظهر حضور مردم در حمایت از مظلوم است

جشن ۲۲ بهمن سال گذشته نتیجه کار مشترک و هم‌افزا و ورود جریان‌های مردمی بود.

در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس عباس کاظمی گفت: راهپیمایی این روز مظهر یکی از بزرگترین آرمان‌های انقلاب اسلامی در دفاع از مظلوم است و این حضور در سال جاری همچون گذشته می‌تواند اتحاد کشور‌های اسلامی را در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی به نمایش بگذارد.  

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس پر شور خواهد بود

فرماندار قزوین اظهار داشت: جشن ۲۲ بهمن سال گذشته نتیجه کار مشترک و هم‌افزا و ورود جریان‌های مردمی بود، قرار گرفتن جریان مردمی در کنار دولت باعث شد که این مراسم برای همیشه در تاریخ ماندگار شود.   وی افزود: اگرچه برخی افراد عامدانه تلاش می‌کردند این عظمت و شکوه را نبینند، اما حضور مردم نشان داد که دشمنان همواره در محاسباتشان نسبت به جریان‌های مردمی شکست می‌خورند و امیدواریم این عظمت و شکوه را نیز در راهپیمایی روز قدس مشاهده کنیم.

  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری و فرماندار قزوین با اشاره به اتفاقات اخیر رخ داده در قدس اضافه کرد: اتفاقات اخیر اعلان جنگ رژیم صهیونیستی به همه کشور‌های مسلمان است، هر چند جسارت به مسجدالاقصی با واکنش‌های فراوانی روبه رو شده است، اما عده‌ای همچنان در پی عادی‌سازی روابط با این رژیم هستند که به طور قطع مایه عبرت تاریخ خواهند شد.  

کاظمی اظهار داشت: روز قدس ظرفیت عظیم اندیشه امام خمینی (ره) در آرمان خواهی برای دفاع از مظلومان است که می‌تواند محور اتحاد کشور‌های اسلامی باشد تا بتوانند در کنار هم دست قدرت‌های پوشالی و مزاحم را از ممالک اسلامی دور کنند.