۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 33366
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
  • ارسال توسط :
روزهای خوب برای قزوین با چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم
روزهای خوب برای قزوین با چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم

روزهای خوب برای قزوین با چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم

چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار می شود.

وقایع خبری : حجت الاسلام مجیدی ، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در آیین افتتاحیه در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین گفت: این مسابقات در بخش نغمات دینی در ۲ بخش خواهران و برادران برگزار می شود .

وی بیان کرد:  امروز و فردا خواهران در رشته مدیحه سرایی، دعاخوانی و همخوانی قرآن کریم به رقابت می پردازند و فردا بعدازظهر اختتامیه بخش خواهران برگزار می شود.

به گفته وی ؛ در روزهای دوشنبه و سه شنبه هم مسابقات در بخش برادران برگزار می شود و چهارشنبه ۲۳ آذر اختتامیه این مسابقات را خواهیم داشت.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خاطر نشان کرد: همه این تلاش ها و فعالیت ها و دورهمی ها به نام قرآن عظیم الشان و قرآن کریم برای این است که بگوییم که جامعه مسلمان و معتقد به کلمه الله، در این عصری که شیاطین و مستکبران عالم به دنبال آن هستند پرچم نورانی لااله الاالله را به زیر کشند و کلام حق را خاموش کنند، همیشه پای این کتاب الهی و آرمان های آن که برای هدایت بشر است، ایستاده است .

گفتنی است چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در رشته های اذان، دعاخوانی، مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم در ۲ بخش خواهران و برادران از ۱۹ تا ۲۳ آذر ماه در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار می شود.