۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 38706
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۸:۲۹
  • ارسال توسط :
رسیدگی به موضوع داوطلبان مشکوک به تقلب در کنکور
رسیدگی به موضوع داوطلبان مشکوک به تقلب در کنکور

رسیدگی به موضوع داوطلبان مشکوک به تقلب در کنکور

همه تلاش‌ها بر این است که حق کسی ضایع نشود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، از واگذاری بررسی وضع افراد مشکوک به تقلب در کنکور به هیئت عالی تجدیدنظر وزارت علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره مصوبات جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین رئیسی برگزار شد، گفت: رسیدگی به موضوع داوطلبانی که مشکوک به تقلّب در کنکور، دستور نخست این جلسه بود.  

خسروپناه افزود: مقرر شد دانشجویانی که مشکوک به تقلب در آزمون کنکور بوده‌اند، تصمیم‌های اتّخاذ شده در دیوان عدالت اداری در هیئت‌های عالی رسیدگی و تجدید نظر وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی بررسی شود و با یک توافق بین این هیئت‌های عالی تجدید نظر و دیوان عدالت اداری جمع‌بندی نهایی انجام و ابلاغ شود.

  دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین گفت: با توافق صورت گرفته و تعامل دو قوه مجریه و قوه قضائیه این بحث به سرانجام خواهد رسید و همه تلاش‌ها بر این است که حق کسی ضایع نشود.  

خسروپناه افزود: موضوع دوم جلسه شورا، گفتگو و تبادل آراء پیرامون مصوبه جلسه ۶۳۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی بود که مقرر شده اصلاحیه‌ای در مصوبه این جلسه، پیرامون هیئت‌های عالی تجدید نظر در وزارت علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی اعمال شود و با اصلاحیه صورت گرفته این موضوع نیز مورد توافق طرفین قرار گرفت.  

جلسه فوق‌العاده شورای عالی انقلاب فرهنگی دیروز به ریاست حجت االاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و و رئیس قوه قضائیه و دیگر اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.