۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رسانه ها » فرهنگ و هنر
  • شناسه : 40068
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۸:۱۴
  • ارسال توسط :
رسانه ها چشم تیزبین مردمند و باید رصد منصفانه داشته باشند
رسانه ها چشم تیزبین مردمند و باید رصد منصفانه داشته باشند

رسانه ها چشم تیزبین مردمند و باید رصد منصفانه داشته باشند

قرارگاه شهید آوینی که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پایه گذاری شده راه اندازی و فعال خواهد شد.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین مطابق رهنمود مقام معظم رهبری، رویکرد و سیاست های دولت و سند چشم انداز و سند تحول وزارتخانه و با یک برنامه عملیاتی حرکت خواهد کرد. فارغ از نگاه سیاسی رویکرد ما در اداره کل ، عملکردی است و به افراد و گروه های هنری فرصت می دهیم تا کار کنند و ایده های خود را در قالب طرح و برنامه به اجرا درآورند و سپس ارزیابی شود.

حسین براتی ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در دورهمی صمیمانه مدیران رسانه ها، سردبیران و اهالی رسانه استان قزوین که به همت خانه مطبوعات استان و در محل اتاق بازرگانی استان قزوین برگزارشد؛ با بیان مطلب فوق افزود: رسانه ها در اطلاع رسانی و روشنگری جامعه نقش مهم و اساسی دارند و این رسالت سنگین را با احساس مسئولیت اجتماعی بخوبی انجام می دهند که جای تعقدیر دارد.

وی تصریح کرد: هنرمندان و رسانه ها از اداره ارشاد انتظار حمایت دارند و علی القاعده این اداره بایستی نقش جدی در این عرصه داشته باشد و بدون نگاه جانبدارانه و سیاسی در مسیر خدمت به هنرمندان و رسانه ها گام بردارد.

براتی تصریح کرد: اگر بخواهیم در استان نقش آفرین و موثر باشیم هیچ راهی نداریم جز این که در کنار هم قرار بگیریم و منافع مشترک را دنبال کنیم لذا امیدواریم با همفکری شما بتوانیم در سال جدید منشا خدمات بیشتری به رسانه ها باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت : فردا قرارگاه شهید آوینی که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پایه گذاری شده راه اندازی و فعال خواهد شد و قرار است ایده های جدید در عرصه های مختلف را فعال و راه اندازی کنیم و بعد از رونمایی در اردیبهشت این قرارگاه فعالیت رسمی خود را آغاز خواهد کرد.