۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش زنان
  • شناسه : 36858
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۳۸
  • ارسال توسط :
رای اعتماد مجمع فدراسیون تکواندو به سلیمی و ساعی
رای اعتماد مجمع فدراسیون تکواندو به سلیمی و ساعی

رای اعتماد مجمع فدراسیون تکواندو به سلیمی و ساعی

مهروز ساعی در حال حاضر مربی تیم ملی تکواندو بانوان است.

رای اعتماد مجمع فدراسیون تکواندو به سلیمی و ساعی

لیلا سلیمی و مهروز ساعی به ترتیب به عنوان نایب رئیس و کارشناس خبره بانوان در مجمع عمومی فدراسیون تکواندو معرفی شدند.

وقایع خبری: در جریان برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تکواندو، هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو، لیلا سلیمی را به عنوان نایب‌رئیس بانوان فدراسیون و مهروز ساعی را به عنوان کارشناس خبره بانوان معرفی کرد که با رای‌گیری اعضای مجمع مورد تایید قرار گرفت.

  سلیمی و ساعی هر کدام به ترتیب ۴۵ رای از مجموع ۵۵ رای را کسب کردند. همچنین محمود متدین با ۸ رای نتوانست به عنوان بازرس رای اعتماد بگیرد.

  هادی ساعی گفت: لیلا سلیمی از مربیان بدنساز بانوان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی بوده و تنها نایب‌رئیسی است که از اول صبح تا شب در فدراسیون حضور دارد و مشغول به کار است.  

وی درباره معرفی مهروز ساعی نیز خاطرنشان کرد: سوابق قهرمانی مهروز ساعی نیز برای همه مشخص است. او اولین بانوی تکواندوی ایران است که در قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به مدال رسید و دومین بانوی تکواندوکار ایران است که در بازی‌های آسیایی مدال کسب کرده است. در بخش فنی هم ایشان در ۳ سال گذشته ۲ سال متوالی تیم‌هایش را قهرمان لیگ کرده است.

ساعی مدیر فنی تیم‌های مختلف لیگ بوده و ۲ سال قبل هم تیمش در لیگ بانوان صاحب عناوینی شده و در حال حاضر نیز مربی تیم ملی تکواندو بانوان است.