۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » تهران
  • شناسه : 20901
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
  • ارسال توسط :

وقایع خبری- حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی حفظ حقوق بیت المال گفت: در حال حاضر دادسرا‌ها و شعب تخصصی در این خصوص ایجاد شده که شامل ۳۰۰ دادگاه و ۷۰۰ شعبه رسیدگی کننده است و من از همکاران تشکر می‌کنم.
رئیس دستگاه قضا ادامه داد: در ارتباط با موضوع کاداستر (حد نگار) موفقیت‌هایی حاصل شده و مجموعه اقداماتی که در ارتباط با پیشگیری از تخلفات در حوزه تصور اراضی ملی انجام شده قابل تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در ادامه سخنان خود در شورای حفظ حقوق بیت المال افزود: راه قانونی را باز بگذاریم و بگوییم در کجای دماوند می‌تواند ویلاسازی شود، کسی خلاف قانون عمل کرد باید با او برخورد شود.
وی گفت: نمی‌توانیم بگوییم هیچکس در دماوند ساخت و ساز نکند، نمی‌توانیم بگوییم روستایی خانه‌اش را درست نکند؛ اما باید راه قانونی را باز بگذاریم و هر کس راه غیرقانونی با هر پشتوانه قدرت و ثروت رفت با او برخورد کنیم.
رئیس دستگا قضا ادامه داد: در برخی حوزه‌ها منفعل عمل می‌کنند و می‌گویند: حالا که شده است”، فردی به ما گزارش داد، چون اینجا تخلف زیاد است، نمی‌شود کاری کرد و این منطقی نیست که، چون تخلف زیاد است، نمی‌شود برخورد کرد، باید برخورد جدی صورت گیرد.
وی تصریح کرد: آسیب‌های شورا‌های شهر را دقیق شناسایی کنید، امیدواریم برای شورا‌های شهر بعدی افرادی با نگاه گره گشایی از شهر‌ها وارد شوند.