۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » دسته‌بندی نشده » صنعت، معدن و تجارت » قزوین
  • شناسه : 34864
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴
  • ارسال توسط :
راه اندازی مدرسه مدیریت کسب و کار جزو مهم ترین برنامه های ما خواهد بود
راه اندازی مدرسه مدیریت کسب و کار جزو مهم ترین برنامه های ما خواهد بود
بخشنده :سرلیست ائتلاف اتحاد پیشرو درانتخابات ششمین دوره هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی قزوین:

راه اندازی مدرسه مدیریت کسب و کار جزو مهم ترین برنامه های ما خواهد بود

با استفاده صحیح از ابزار مدرن و هوش مصنوعی و هوشمندسازی کارها می توان کمبود کارگران را با دانش مهار کرد.

مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین در آستانه برگزاری انتخابات ششمین دوره اتاق بازرگانی استان قزوین گفت: استفاده هدفمند از هوش مصنوعی و حمایت همه جانبه از رشد و توسعه صنایع حامی و دوستدار محیط زیست از جمله راهبردهای جدید و رویکرد اساسی در دوره جدید و نوین فعالیتهای پارلمان بخش خصوصی در استان است.

وی افزود: با گسترده شدن حجم وسیع نقدینگی در عرصه اقتصادکشور شاهیدم که روزانه حدود ۵ هزار میلیارد تومان به پایه پولی اضافه می‌شود و کنترل این حجم از اقتصاد توسط مدیران و فعالان اقتصادی تقریبا غیر ممکن است لذا با تغییراتی که در فرهنگ محیط کار وکسب وکارها رخ خواهد داد استفاده از ظرفیت‌های هوش مصنوعی اهمیت مضاعف دارد.

سرلیست ائتلاف اتحاد پیشرو درانتخابات ششمین دوره هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی قزوین تصریح کرد: با استفاده صحیح از ابزار مدرن و هوش مصنوعی و هوشمندسازی کارها می توان کمبود کارگران را با دانش(ķnowledge workers)  مهار کرد و با برنامه ریزی علمی و شناسایی و جذب استعدادهای جوان، گروه های کاری و تخصصی متنوعی را در بدنه اقتصادی کشور تربیت کرد.

بخشنده اظهارداشت: همچنین با جلوگیری از شکاف مهارتی، توانایی برقراری ارتباط موثر کارآفرینان، مدیران و متخصصان فراهم شده و مهارتهای کارکنان پیوسته ارتقا یافته و ضمن افزایش بهره وری چشمگیر می توان به کاهش هزینه ها کمک کرد.

وی ااضافه کرد: این کار می تواند اعتماد عمیقی میان کارفرمایان و کارکنان به وجود می آید و اتاق بازرگانی قزوین در این زمینه پیشگام خواهد بود.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین یادآورشد: مدیریت منابع انسانی، مدیریت زمان، تنوع ارائه خدمات واحدهای تولیدی و  صنعتی به مشتریان و مدیریت پرتفوی(سبد سرمایه گذاری) از مهمترین عرصه های کاربردهوش مصنوعی در فرآیند استارت آپ ها و کسب و کارهای دیجیتال است و اتاق بازرگانی قزوین درکنار کمک به احداث شهرک تخصصی رسانه در سطح استان قزوین، کاربرد وسیع هوش مصنوعی را با همیاری دانشگاه ها و موسسات علمی و آموزشی استان و کشور با جدیت دنبال می کند و در این راستا راه اندازی «بیزینس اسکول» یا مدرسه مدیریت کسب و کار جزو مهمترین برنامه های ما خواهد بود.

بخشنده حمایت بی ‌قید و شرط اتاق بازگانی قزوین از صنایع سبز و دوستدار محیط زیست را راهبرد اساسی ایفای  مسئولیت های اجتماعی پارلمان بخش خصوصی استان برشمرد و گفت: چالش سلامت عمومی یک واقعیت  ناخوشایند در حوزه برخی صنایع استان قزوین است که در زندگی روزمره تمامی افراد دیده می شود و چنانچه در خصوص  نوسازی صنایع فرسوده، استفاده از انرژی های پاک و طبیعی  اقدام نکنیم،شاهد  حوادث و  اتفاقات ناخوشایند و غیرقابل جبرانی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: امروز با آلودگی هوا و آب و سموم باقیمانده غیرمجاز درمحصولات کشاورزی و  مواد غذایی مواجهیم که می‌تواند در آینده فرزندان ما تاثیرگذار باشد و مرگ زودرس را موجب شود لذا وظیفه دینی، انسانی و اخلاقی داریم با حمایت از محیط زیست و ایجاد صنایع سبز، آینده بهتر فرزندان سرزمین اسلامی ایران را تضمین کنیم.

بخشنده اظهارداشت:  ائتلاف اتحاد پیشرو با راهبرد اساسی اتاقی چابک، فراگیر، پاسخگو و نماینده تمامی فعالان اقتصادی استان درعرصه رقابت ششمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی قزوین حضور دارد وامیدوار است با رای اعضا و انتخاب این تیم بتواند به اهداف متعالی خود برسد.