۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استانداری ، فرمانداری » روابط عمومی » قزوین
  • شناسه : 11833
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱:۴۷
  • ارسال توسط :
راه اندازی خانه روابط عمومی‌ها از مطالبات فعالان عرصه  روابط عمومی است
راه اندازی خانه روابط عمومی‌ها از مطالبات فعالان عرصه  روابط عمومی است

راه اندازی خانه روابط عمومی‌ها از مطالبات فعالان عرصه روابط عمومی است

انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قزوین امسال برگزار خواهد شد

سید حسین بی‌نیاز در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قزوین که در استانداری برگزار شد گفت : روابط عمومی دستگاه‌ها در تولید و انتشار اخبار با کمک رسانه‌ها نقش مهمی دارند هر چند در تعداد و کیفیت تولید محتوا همه یکسان نیستند.

وی بیان کرد: فعالان حوزه روابط عمومی تلاش‌های قابل توجهی می‌کنند اما شاید جایگاه آنها به خوبی مطرح نشده لذا تقویت این جایگاه باید در اولویت مسئولان و مدیران قرار گیرد.

بی نیاز تصریح کرد: راه اندازی خانه روابط عمومی‌ها از مطالبات فعالان این عرصه است که تلاش می‌کنیم تمهیدات لازم برای تشکیل این مجموعه تا قبل از فصل تابستان در قزوین مهیا شود.

وی اضافه کرد: انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قزوین امسال برگزار خواهد شد و خانه روابط عمومی می‌تواند تسهیل‌گر این کار باشد.

بی‌نیاز با اشاره به خدمات ارزشمند روابط عمومی‌ها در انعکاس خدمات دولات در قالب دستگاه مربوطه اظهار داشت: به منظور تقدیر از این تلاش‌ها مراسم تجلیل از فعالان روابط عمومی امسال پیش بینی شده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین تصریح کرد: تولید و انتشار ۹ هزار مورد محتوای خبری در ایام انتشار ویروس کرونا با همکاری روابط عمومی‌های استان از کارهای خوب انجام شده است که جای تقدیر دارد.

بی‌نیاز تصریح کرد: شورای مرکزی روابط عمومی از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان قزوین با تشکیل جلسه و اتاق فکر توانست و تقسیم وظایف در راستای اطلاع رسانی موفق عمل کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین با بیان اینکه بی‌مهری‌های فراوانی نسبت به روابط عمومی اعمال می‌شود، گفت: متأسفانه همه تصور می‌کنند که تمام فعالیت روابط عمومی تأیید نکات و دستور مدیر و انتشار اخبار است، در حالی که اگر اعتماد لازم به این جامعه ایجاد شود، کارشناسان این حوزه می‌توانند به عنوان مشاوران توانمند در کنار مدیران ادارات به اتخاذ تصمیمات درست کمک کنند.

وی یادآور شد: برای تقدیر از خبرنگارانی که در ایام شیوع ویروس کرونا با روابط عمومی‌ها همکاری داشته اند جشنواره تجلیل از خبرنگاران برگزار می‌شود.