۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » قزوین » ورزش » ورزش ایران
  • شناسه : 1090
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹
  • ارسال توسط :
دکتر مدبر رییس هیئت پزشکی ورزشی استان قزوین شد
دکتر مدبر رییس هیئت پزشکی ورزشی استان قزوین شد

دکتر مدبر رییس هیئت پزشکی ورزشی استان قزوین شد

درخشش سنگنودر قزوینی در رقابت های کشوری

در پایان مجمع انتخاب رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان دکتر محمد رضا مدبر برای چهار سال سکان هدایت این هیئت را بر عهده گرفت.

در این مجمع که با حضور دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و اعضا مجمع برگزار شد، با ۱۴ رای مدبر رئیس هیئت شد.پیش از این مدبر بعنوان دبیر و سرپرست؛ مدیریت هیئت پزشکی ورزشی استان را برعهده داشت.

درخشش سنگنورد قزوینی در رقابت های کشوری

در پایان نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور علیرضا پیله فروشان در رده سنی جوانان در ماده بولدرینگ به عنوان قهرمانی رسید و در ماده سرطناب هم مقام نایب قهرمانی را کسب کرده بود.این رقابت ها در مجتمع کوهستانی پلور برگزار شد.

چهار کاراته کا قزوینی در اردوی تیم ملی

بهمن عسگری، امیر رضا میرزایی، علی اصغر آسیابری و مجید حسن نیا از قزوین به دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته بزرگسالان دعوت شدند.این اردو از روز پنجشنبه ۲۰ تیرماه در آکادمی ملی المپیک آغاز می شود و تا روز ۲۵ تیرماه، زمان اعزام ادامه خواهد داشت.

اردونشینان که خود را برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا آماده می کنند، روز ۲۵ تیرماه عازم ازبکستان خواهند شد.شانزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا ۲۸ تیرماه در تاشکند ازبکستان برگزار می شود.

قهرمانی رکابزن قزوینی در رقابت های کشوری

در پایان مسابقات دوچرخه سواری دانهیل بزرگسالان قهرمانی کشور، حسین زنجانیان در شته دانهیل قهرمان شد و عنوان سوم هم به طاها قابلی رسید.این رقابت ها در شهرستان سردشت در استان آذربایجان غربی برگزار شد.