۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی
  • شناسه : 32662
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۵۲
  • ارسال توسط :
«دکتر فرهود» درسلامت کامل است
«دکتر فرهود» درسلامت کامل است

«دکتر فرهود» درسلامت کامل است

دکتر فرهود ۸۵ ساله پدر ژنتیک کشور است

پلیس در اطلاعیه ای از سلامت «دکتر فرهود» خبر داد و گفت: ساعاتی پس از بی خبری خانواده دکتر فرهود و شروع تحقیقات توسط پلیس، وی به خانه مراجعت کرده و در صحت و سلامت است.

به گزارش”وقایع خبری” همشهری آنلاین، در پی مراجعه خانواده دکتر فرهود به پلیس آگاهی پایتخت و اعلام بی خبری از موقعیت وی، موضوع در دستور کار اداره چهارم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت که ساعاتی پس از اعلام این موضوع و شروع تحقیقات پیرامون ماجرا، نامبرده به خانه مراجعت می کند. 

گفتنی است دکتر فرهود ۸۵ ساله پدر ژنتیک کشور در حال حاضر در صحت و سلامت بسر می برد.

همشهری آنلاین نوشت: پروفسور فرهود اظهار کرد: روز یکشنبه، ۸ آبان‌ماه ساعت ۵:۵۵، در حال خروج از خانه بودم. دو نفر که لباس مشکی بر تن داشتند و مانند ماموران بودند، بسیار گرم با من سلام‌ و علیک کردند و سوار خودروی من شدند. سپس من را به مکانی بردند و سوار خودرو دیگری کردند.

او ادامه داد: حدود ۲۶ ساعت در خدمتشان بودم. آنها با احترام بسیار سوال و جواب کردند. من تا لحظه آخر نمی‌دانستم که این ماجرا ختم به خیر می‌شود. آنها می‌خواستند بدانند که آیا با کسی در ارتباط هستم یا ایرادهایی که مطرح می‌کنم، ایراد معلمی است. شاید تصور می‌کردند که از جایی الهام گرفته‌ام.

دکتر فرهود گفت: آنها متوجه موضوع شدند و ناهار مفصلی مهیا کردند اما من نخوردم. من سرباز وطن هستم و در سلامت کامل به‌ سر می‌برم.