۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » انتخابات » ریاست جمهوری » سیاست
  • شناسه : 22950
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
  • ارسال توسط :

در دومین روز از ثبت نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مقایسه با روز اول، حضور چهره‌های سیاسی و شناخته شده بیشتر بود.

به گزارش “وقایع خبری” ، ثبت‌نام از داوطلبان امروز از ساعت ۸ صبح آغاز شد. در همان ساعات اولیه ثبت نام، صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی دولت هم برای ثبت نام در ستاد انتخابات حضور یافت.
حدود ساعت ۱۰صبح نیز محمود احمدی نژاد برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.
پیش از ظهر امروز امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان دولت دهم نیز دیگر فردی بود که امروز ثبت نام کرد. همچنین رستم قاسمی وزیر نفت دولت احمدی نژاد و فرمانده اسبق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نیز در این انتخابات ثبت نام کرد.
حسن سبحانی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و استاد اقتصاد دانشگاه تهران، قدیری ابیانه از سفرای پیشین کشورمان و کارشناس مسایل سیاست خارجی، خسرو نصیرزاده دبیرکل مجمع متخصصین ایران و قدرتعلی حشمتیان رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران نیز هرکدام به صورت جداگانه وارد ستاد انتخابات کشور شدند و برای کاندیداتوری در انتخابات ثبت نام کردند.
عصر امروز نیز حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور و ذوالفقاری رئیس ستاد امنیت انتخابات کشور به صورت مجزا از ستاد انتخابات بازدید کردند.