۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرداری » قزوین
  • شناسه : 25631
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹
  • ارسال توسط :
دنبال تحول در شهر قزوین هستم
دنبال تحول در شهر قزوین هستم

دنبال تحول در شهر قزوین هستم

با تراکم فروشی مخالفم و با مدیریت سنتی آرامش مردم را به هم نخواهم ریخت.

وقایع خبری/ نامزد شهرداری قزوین گفت: با بهره گیری از تیم کارشناسی و مشاوران قوی اقتصادی و بین المللی و مدیریت علمی توام با تجربه، دانش و خلاقیت، توسعه شهر قزوین را به گونه ای محقق می کنیم تا الگوی دیگر شهرها شود.

آقایان غلامحسن اسلامی صدر، حسین معصوم، مهدی کاظمی و مهدی صباغ از صبح روز سه شنبه بر اساس قرعه کشی و به نوبت وارد جلسه شورا شدند تا به سوالات اعضای شورا پاسخ داده و آخرین توانمندی خود را به پارلمان محلی نشان دهند.

مهندس حسین معصوم در آخرین نشست خود با اعضای شورای شهر قزوین گفت: بودجه شهرداری مغایرت دارد و حدود ۵۰ درصد آن محقق خواهد شد و هیچ برنامه ای بدون توجه واقعی به آن عملیاتی نمی شود. 

وی اضافه کرد: تلاش کردم با رویکرد صادقانه و شفاف و نگاه واقع بینانه بودجه شهرداری را تحلیل کرده و بر اساس آن برنامه ارائه کنم لذا تاکید دارم همه برنامه های ارائه شده بر اساس بودجه است و هر تغییر و تحولی به صورت واقع بینانه انجام خواهد شد. 

مهندس معصوم تصریح کرد:اگر شهردار شدم دنبال تحول خواهم بود و مدیریتی ارائه خواهیم کرد تا الگوی دیگر شهرها شود و مسیر توسعه را هموار می کنیم.

نامزد شهرداری قزوین تصریح کرد: با تعامل با میراث فرهنگی و سایر مدیران استانی و کشوری می توانیم به ثبت برخی آثار جهانی کمک کرده و پروژه های مشترکی را اجرایی کنیم تا چهره شهری تغییر کند که در این راستا هدف گذاری تیم من در مدیریت شهری، با محور گردشگری مذهبی و تاریخی است و برای آن از منابع کشوری استفاده خواهیم کرد و با کمک بخش خصوصی و سرمایه گذاران اهل قزوین و خارج از استان کارهای بزرگی را عملی می کنیم.

وی گفت: اگر مورد اعتماد اعضای شورای شهر قرار گیرم با مدیریت توام با تجربه، دانش، خلاقیت، نگاه اقتصادی و حقوقی برنامه های خود را برای توسعه شهر با تیم مشاوران قوی و تخصصی اجرایی خواهم کرد.

وی درپایان تصریح کرد: در پرهیز از روش های غلط مدیریتی جدی هستم و با تراکم فروشی مخالفم و با مدیریت سنتی آرامش مردم را به هم نخواهم ریخت و متعهد می شوم شهر قزوین را با مدیریت قوی به گونه ای که الگوی دیگر شهرها شود اداره کنیم.