۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » لرستان
  • شناسه : 21655
  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹
  • ارسال توسط :
دشمن در صدد است با تحریم‌ها جلو پیشرفت ایران را  بگیرد
دشمن در صدد است با تحریم‌ها جلو پیشرفت ایران را  بگیرد

دشمن در صدد است با تحریم‌ها جلو پیشرفت ایران را بگیرد

بدون کوچکترین خستگی، امیدوارانه دنبال حل مشکلات هستیم.

به گزارش “وقایع خبری”، رئیس قوه قضاییه در دیدار نخبگان و اقشار مختلف مردم لرستان در سالن جهاد کشاورزی در خرم آباد گفت: بدون کوچکترین خستگی و امید وارانه و با جدیت تمام دنبال حل مشکلات مردم هستیم
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی نیاز اساسی کشور است و تحقق آن به حل مشکلات کشور کمک شایانی خواهد کرد و راهگشا ست.
رئیس قوه قضاییه در تشریح برنامه ریزی دشمنان برای توطئه چینی و ضربه زدن به نظام گفت: دشمن در مرحله اول حساسیت سنجی می‌کند و اگر چنانچه به این نتیجه رسید که مردم در صحنه نیستند گام‌های بعدی را برای شکست و به انزوا کشیدن نظام وانقلاب بر می‌دارد.
آقای رئیسی با اذعان به اینکه مشکلات، گرفتاری‌ها و ناملایمات در کشور وجود دارد، اما در عین حال گفت: آینده کشور بسیار روشن و در خشان است و با امید به آینده به عنوان یک رسالت همگانی به دست جوانان غیرتمند ایران را بهتر از گذشته خواهیم ساخت و به قله‌های پیشرفت و توسعه خواهیم رسید
رئیس قوه قضاییه اضافه کرد: دشمن در صدد است با تحریم‌ها جلو پیشرفت ایران را بگیرد، اما بهخاطر وجود جلوه‌ها و توانمندی‌های ایران در عرصه‌های مختلف از جمله هسته‌ای تا کنون توانسته ایم تحریم‌ها را بی اثر کنیم و از این پس هم با تمام توان در مقابل زیاده خواهی دشمنان و تحریم‌های ظالمانه خواهیم ایستاد.
وی با اشاره به اینکه مردم لرستان در صحنه‌های مختلف انقلاب امتحان پس داده هستند افزود: مردم این استان کانون غیرت هستند و در مقابل فتنه‌ها امتحان خود را به خوبی پس داده و سر بلند بیرون آمده اند.
رئیس قوه قضاییه به منابع متعدد موجود در لرستان از جمله آب فراوان، زمین حاصلخیز و نیروی کار جوان و تحصیل کرده به عنوان سرمایه‌های ارزشمند اظهار امید واری کرد با تلاش و پشتکار اماکن تبدیل شدن لرستان به قظب تولید محصولات کشاورزی وجود دارد.
وی با بیان اینکه با وجود این ظرفیت پذیرفتنی نیست نرخ بیکاری در لرستان بالا باشد افزود: بر مسئولان فرض است که با تلاش مستمر و شبانه روزی در حل مشکل اشتغال بکو شند
 نماینده، ولی فقیه در لرستان هم در این دیدار مبارزه بی امان قوه قضاییه با مفاسد اقتصادی، رفع مشکلات واحد‌های تولیدی بارقه امیدی در دل مردم دانست و گفت: لرستان خواستگاه علما، فرهیختگان ومبارزان انقلابی است و با تقدیم ۶ هزار و ۳۰۰ شهید والا مقام در دوران دفاع مقدس دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه مردم لرستان همچنان پایبند نظام و انقلاب است افزود: با توجه به تعطیلی واحد‌های صنعتی، جاری شدن و خروج ۱۱ میلیارد متر مکعب روان آب از لرستان، و ۸۴۰ هزار هکتار زمین کشاورزی از رئیس قوه قضاییه انتظار داریم برای رفع مشکلات و موانع توسعه لرستان در این سفر تصمیمات اساسی و جدی گرفته شود.
همچنین در این نشست برخی از نمایندگان اقشار مختلف مردم خواستار رسیدگی قوه قضاییه به مشکلات بیکاری، اشتغال و قضایی لرستان شدند.