۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » فارس
  • شناسه : 26088
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۳۵
  • ارسال توسط :
دستگیری متهم با ۱۰۰۰ فقره کلاهبرداری
دستگیری متهم با ۱۰۰۰ فقره کلاهبرداری

دستگیری متهم با ۱۰۰۰ فقره کلاهبرداری

در بازرسی از مخفیگاه این کلاهبردار، 30 عدد سیم‌کارت بی‌نام و بیش از 20 کارت عابربانک کشف شد.


وقایع خبری به نقل از شرق/ فردی که با درج آگهی دروغین در یکی از سایت‌‌های آگهی‌محور از هزار نفر کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
سرهنگ حشمت سلیمانی، رئیس پلیس فتای استان فارس، افزود: در پی شکایت تعداد زیادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از طریق آگهی فروش منزل در سایت دیوار، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتای استان فارس قرار گرفت.
او ادامه داد: مال‌باختگان بیان کردند که در یکی از سایت‌های آگهی‌محور با یک آگهی تحت عنوان فروش و اجاره منزل زیر قیمت بازار برخورد کرده‌اند و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ‌کننده، مجرم مبلغ اندکی وجه به‌عنوان بیعانه از آنان درخواست و پس از دریافت وجه دیگر جواب‌گوی تماس آنها نبوده است.
این مقام سایبری گفت: با اقدامات فنی صورت‌گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا، متهم در یکی از محله‌های شهر شیراز مورد شناسایی قرار گرفته و با هماهنگی مرجع قضائی، دستگیر شد. این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد متهم در ۱۱ استان کشور اقدام به کلاهبرداری از هم‌وطنان با همین شیوه و شگرد کرده است، افزود: در بازرسی از مخفیگاه این کلاهبردار، ۳۰ عدد سیم‌کارت بی‌نام و بیش از ۲۰ کارت عابربانک کشف شد. او با بیان اینکه این کلاهبردار در تحقیقات تاکنون به هزار فقره کلاهبرداری از این طریق به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال اعتراف کرده است، گفت: فرد دستگیرشده بیان کرد که برخی از مردم به واسطه قیمت پایین و به دلیل طمع‌ورزی و از روی اعتماد نابجا، اقدام به واریز وجه به‌عنوان پیش‌پرداخت می‌کنند و از این طریق مورد کلاهبرداری قرار می‌گیرند.