۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » مازندران
  • شناسه : 23374
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰:۲۴
  • ارسال توسط :
دستگیری سردار قلابی حفاظت اطلاعات
دستگیری سردار قلابی حفاظت اطلاعات

دستگیری سردار قلابی حفاظت اطلاعات

متهم مدتی به‌صورت پیمانی در سپاه مشغول خدمت بوده و در سال ۱۳۸۶ منفک شده است.


وقایع خبری به نقل از شرق– فردی که با جعل عنوان سردار حفاظت اطلاعات سپاه به کارچاق‌کنی در ادارات و دستگاه‌ها می‌پرداخت، دستگیر و بازداشت شد.
دادستان نظامی استان مازندران با اعلام این خبر گفت: این شخص در تماس با ادارات دولتی و غیردولتی خود را سردار نجفی از حفاظت اطلاعات سپاه معرفی و از این طریق سعی می‌کرد برای خود و نزدیکانش تسهیلات و امتیازاتی فراهم کند.
رحیمی درباره نحوه دستگیری متهم گفت: او در اردیبهشت سال جاری با اداره کل راه‌و‌شهرسازی استان تماس گرفت و با عنوان جعلی سردار نجفی از مقامات حفاظت اطلاعات سپاه، درخواست ملاقات با مدیرکل برای پیگیری نامه‌ای را کرد.
این مقام قضائی گفت: با گزارش مدیرکل راه‌و‌شهرسازی استان مازندران، موضوع در دست بررسی دادسرای نظامی و حفاظت اطلاعات سپاه کربلا قرار گرفت.
رحیمی گفت: به دنبال شناسایی و دستگیری این فرد، در تحقیقات به‌عمل‌آمده این‌بار خود را نیروی حفاظت انصارالمهدی‌(عج) معرفی و بدون ارائه کارت شناسایی آدرس منزلی را در تهران برای آوردن مدارک شناسایی معرفی ‌کرد.
او افزود: با بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد که این آدرس جعلی است و متهم به‌دلیل عدم همکاری و قصد فریب با قرار تأمین مناسب روانه بازداشتگاه شد.
رحیمی گفت: تحقیقات تکمیلی نشان داد متهم مدتی به‌صورت پیمانی در سپاه مشغول خدمت بوده و در سال ۱۳۸۶ منفک شده و ارتباط استخدامی با سپاه ندارد؛ بنابراین پرونده بعد از تکمیل تحقیقات به دادسرای عمومی ارسال خواهد شد.