۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آسیب های اجتماعی » اخبار زنان » جامعه » حقوقی- قضایی
  • شناسه : 31240
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
  • ارسال توسط :
دستگاه های اطلاعاتی دست های پشت پرده بی حجابی را پیدا کنند
دستگاه های اطلاعاتی دست های پشت پرده بی حجابی را پیدا کنند

دستگاه های اطلاعاتی دست های پشت پرده بی حجابی را پیدا کنند

در مسئله حجاب همه نهادهای مسئول، ضابط و قاضی باید در چارچوب قانون عمل کنند.

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر پرهیز از برخوردهای هیجانی در مساله عفاف و حجاب، گفت: از همه نهادهای مسئول گرفته تا ضابط و قاضی در مساله عفاف و حجاب، مطابق قانون عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در نشست شورای عالی قضایی با اشاره به ضرورت توسعه فرهنگ عفاف در کشور افزود: هر انسان پاک سرشتی از حیا و عفت استقبال می کند و عفیف بودن نه تنها به عنوان یک فریضه واجب و حفظ پوشش عامل بازدارنده بسیاری از لغزش هاست.
وی گفت: دستگاه های مسئول ما باید توجه کنند که امروز چه کسی پشت این مسایل است و بی حیایی را ترویج می کند؟ نه اینکه مثلا چه کسی به عنوان یک فرد حجاب دارد یا ندارد یا حجاب او کمرنگ است یا پررنگ‏.

رئیس قوه قضائیه افزود: مساله مهم این است که ببینیم چه کسی پشت فرهنگ بی عفتی است؟ که البته نیاز به کار اطلاعاتی دارد و دادستان ها و نیروی انتظامی باید جهت کشف مسایل سازمان یافته و جریان های که پیداست توسط سرویس های بیگانه هدایت می شود، حرکت کنند.
وی ادامه داد: در مسئله حجاب همه نهادهای مسئول، ضابط و قاضی باید در چارچوب قانون عمل و از کارهای هیجانی و زودگذر پرهیز کنند.
آقای مسحنی اژه ای گفت: توسعه فرهنگ عفاف و حجاب با کارهای کاملا متقن توام با قانون و آرامش و تدبیر انجام شود و اگر هم جایی هر کدام از ما اشتباهی کردیم ترسی نداشته باشیم که بگوییم اشتباه کردیم و از اشتباه خودمان برگردیم و آن را اصلاح کنیم.