۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » قزوین
  • شناسه : 35744
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹
  • ارسال توسط :
دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت جامعه قاطعانه برخورد می کند
دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت جامعه قاطعانه برخورد می کند

دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت جامعه قاطعانه برخورد می کند

دستاوردها و توانمندی های جمهوری اسلامی ایران باید برای مردم کشور و دنیا تبیین شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین با اشاره به ناامنی صورت گرفته طی روزهای گذشته در محله نواب قزوین، گفت: با دستور قضایی ظرف ۲۴ ساعت این مجرمان دستگیر شدند و قاطعانه با آن ها برخورد می شود.

به گزارش “وقایع خبری” حسین رجبی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر اقبالیه قزوین گفت: بنا بر تاکید دستور مقام معظم رهبری دستاوردها و توانمندی های جمهوری اسلامی ایران باید برای مردم کشور و دنیا تبیین شود.

 وی با اشاره به راه اندازی مراکز مشاوره در کلانتری ها، گفت: با راه اندازی این مراکز، شاهد افزایش ۲۲۰ درصدی سازش در پرونده های دریافتی در سطح استان قزوین هستیم.

دادستان قزوین تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته در دستگاه قضائی استان قزوین شاهد کاهش ۱۹ درصدی جرائم خشن در سطح استان بوده ایم.

رجبی به تاکید مقام معظم رهبری بر مقوله تولید در نامگذاری ۱۵ سال گذشته اشاره کرد و گفت: حل مشکلات معیشتی مردم باید در دستور کار جدی مسئولان باشد و در این راستا بیش از ۱۲۱ بازدید از واحدهای صنعتی توسط مسئولین قضائی استان قزوین صورت گرفته که منجر به بکارگیری و اشتغال بیش از ۶ هزار جوان قزوینی در واحد های صنعتی شده است.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و تلاش شبانه روزی دستگاه های قضائی و امنیتی جمعیت کیفری زندانیان در قزوین ۲۶ درصد کاهش داشته است.

دادستان قزوین در ادامه ضمن اشاره به ناامنی صورت گرفته طی روزهای گذشته در محله نواب قزوین، تصریح کرد: در ۳ شب گذشته ۱۸ جوان در محله نواب قزوین با سلاح سرد به ایجاد رعب و وحشت در بین مردم پرداختند که با دستور قضایی ظرف ۲۴ ساعت این مجرمان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

رجبی ضمن تاکید بر جدیت در برخورد با مخلین امنیت مردم، ادامه داد: جرم این افراد محاربه بوده و دستگاه قضایی قاطعانه با آن ها برخورد خواهد کرد.