۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » هرمزگان
  • شناسه : 33715
  • ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۷:۵۰
  • ارسال توسط :
دستور ویژه فرمانده انتظامی کشور در پرونده مرگ «سهی»
دستور ویژه فرمانده انتظامی کشور در پرونده مرگ «سهی»

دستور ویژه فرمانده انتظامی کشور در پرونده مرگ «سهی»

پدر سهی: اتفاقی که برای دخترم افتاده هیچ ربطی به اغتشاشات و ناآرامی‌ها در شهرستان ندارد

وقایع خبری:  فرمانده کل انتظامی کشور دستور ویژه‌ای برای رسیدگی و پیگیری پرونده فوت دختر ۱۲ ساله‌ای که در جریان تیراندازی و تعقیب و گریز پلیس در شهر بستک استان هرمزگان مورد اصابت گلوله قرار گرفته صادر کرد.
سردار حسین اشتری، فرمانده کل انتظامی کشور ضمن عرض تسلیت به خانواده این دختر که روز یکشنبه در جریان تیراندازی و تعقیب و گریز خودرو مشکوک در شهرستان بستک استان هرمزگان جان باخت، دستور ویژه‌ای برای رسیدگی و پیگیری فوری صادر و طی آن بازرسی کل فراجا را مأمور رسیدگی به این پرونده کرد.
در این دستور تأکید شده است در صورت احراز قصور یا تخلف در این حادثه با مسببین آن، بدون هیچگونه اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.
پس از مرگ این دختر ۱۲ ساله به نام سهی، سرهنگ مهرداد مشوق جانشین انتظامی هرمزگان در تشریح این حادثه بیان کرد: ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه ۴ دی ماه مأموران انتظامی پاسگاه جناح از توابع شهرستان بستک با اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابه‌جایی یک محموله مواد مخدر توسط یکدستگاه خودرو پژو پارس مطلع و پس از بررسی صحت موضوع بلافاصله با حضور در مسیر تردد قاچاقچیان طرح مهار اجرا کردند.
وی افزود: مأموران پس از تعقیب و مراقبت‌های لازم به یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس با شیشه دودی غلیظ مشکوک شده و دستور توقف دادند که راننده بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشداردهنده و بازدارنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافت طولانی مأموران بناچار و با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به تیر‌اندازی هوایی و سپس لاستیک خودرو کردند که راننده با وجود پنچری خودرو همچنان با سرعت سرسام‌آور به مسیر خود ادامه داد که پس از طی مسافتی با توجه به پنچری، این خودرو متواری متوقف شد.
مشوق اظهار داشت: در این تعقیب و گریز و با توجه به پستی و بلندی‌های متعدد مسیر و پنچری خودرو متأسفانه یکی از سرنشینان خودرو مورد اصابت تیر قرار گرفته که با همکاری مأموران و عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.
احمد جباری، نماینده مردم غرب هرمزگان نیز گفت: حادثه‌ای که در جاده بستک – لاور میستان رخ داد و منجر به فوت یک دختر ۱۲ ساله شد مایه ناراحتی و اندوه فراوان مردم این شهرستان شده است. دستگاه‌های مسئول موظفند تا ابعاد قضیه را روشن و با هر کسی در هر جایگاهی که این قصور را انجام داده، برخورد قاطع کنند و از مردم دادخواهی و عذرخواهی شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، پدر سهی درباره این حادثه اظهار کرد: اتفاقی که برای دخترم افتاده هیچ ربطی به اغتشاشات و ناآرامی‌ها در شهرستان ندارد و از مراجع قانونی می‌خواهم که پیگیری این موضوع را انجام دهند.