۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » بهداشت و درمان » درمان » نظام سلامت
  • شناسه : 22190
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷
  • ارسال توسط :
در شبانه روز گذشته ۲۴۷۶۰ بیمار جدید شناسایی شدند
در شبانه روز گذشته ۲۴۷۶۰ بیمار جدید شناسایی شدند

در شبانه روز گذشته ۲۴۷۶۰ بیمار جدید شناسایی شدند

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۲۱۲ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت، تازه‌ترین آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد و گفت: در شبانه روز گذشته ۲۴۷۶۰ بیمار جدید شناسایی شدند.

به گزارش “,وقایع خبری” ، سیما سادات لاری، بعد از ظهر سه شنبه بیست و چهارم فروردین ۱۴۰۰، در ارتباط زنده خبری با شبکه خبر سیما به تشریح وضعیت بیماری کرونا در کشور پرداخت.

سخنگوی وزارت بهداشت، افزود: از دیروز تا امروز، ۲۴ هزار و ۷۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳ هزار و ۱۳۲ نفر از آنها بستری شدند.

لاری گفت: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۲۱۲ نفر رسید.

وی افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان به ۶۵ هزار و ۵۵ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تا کنون یک میلیون و ۷۲۹ هزار و ۲۹۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی ادامه داد: ۴ هزار و ۴۸۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

لاری گفت: تا کنون ۱۳ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۸۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۲۹۵ شهرستان قرمز و ۹۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است. همچنین ۴۵ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.