۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » بازار » قزوین
  • شناسه : 26557
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۰۱
  • ارسال توسط :
در راستای تحول سازمان تعزیرات، از سازمان اموال تملیکی بازدید کرد
در راستای تحول سازمان تعزیرات، از سازمان اموال تملیکی بازدید کرد

در راستای تحول سازمان تعزیرات، از سازمان اموال تملیکی بازدید کرد

محمدی: رویکرد جدید در ساماندهی گشت‌های سیار ناظر به بازرسی و نظارت به تمامی زنجیره‌ای بازار است .

در راستای تحول سازمان تعزیرات، مدیر کل تعزیرات حکومتی از سازمان اموال تملیکی بازدید کرد
مدیر کل تعزیرات حکومتی جهت تسریع در رسیدگی و رفع موانع با هیات همراه در محل انبار ستاد اموال تملیکی حضور یافت و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.
به گزارش “وقایع خبری” به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین ، هوشنگ محمدی گفت:در حاشیه باز دید از انبار ستاد اموال تملیکی استان با بیان این مطلب که حضور مستمر و مؤثر در بازار یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های سازمان تعزیرات حکومتی است، اظهار داشت: با توجه به اینکه نظارت بر بازار از وظایف دستگاه‌های دولتی بوده و تعزیرات حکومتی به عنوان مرجع رسیدگی کننده، باید به کمک این دستگاه‌ها بیاید؛ بنابراین اولین اقدام، ساماندهی گشت‌های مشترک سیار است.
مدیر کل تعزیرات حکومتی افزود: با توجه به تعداد واحدهای صنفی و پراکندگی آنها در استان ، صرف انجام گشت و سرکشی به واحدها نمی‌توان نتیجه مطلوب را انتظار داشت بنابراین ظرف هفته های اخیر گشت سیار این اداره کل باز طراحی می‌شود.

وی تصریح کرد: در این بازه دریافت شکایت در حوزه‌های صنفی، بهداشتی و قاچاق کالا و ارز نیز در بستر سامانه‌های اینترنت پایه در حال تکمیل بوده و با حداقل زمان امکان بهره برداری برای مردم میسر می شود.
او با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین دلایل اطاله در رسیدگی به پرونده ها و رسوب کالا در انبارهای سازمان اموال تملیکی اعتراض به ارزیابی گمرک بوده و تطویل پاسخ از این دستگاه مشکلات فراوانی را ایجاد می‌کند، اظهار کرد بایستی در چهارچوب قانون و مقررات نسبت به رفع این معضلات اقدام شود.

محمدی رویکرد جدید در ساماندهی گشت‌های سیار را ناظر به بازرسی و نظارت به تمامی زنجیره‌ای بازار اعم از تولید توزیع و عرضه دانست و گفت: پیش از این گشت‌های مشترک در سطح عرضه فعال بوده‌اند اما در برنامه‌ریزی جدید علاوه بر محور قبلی، حضور در کارخانه‌ها و بازرسی از شبکه توزیع نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.
از ابتدای طرح تاکنون ۱۰۱ پرونده تخلف در این اداره تشکیل شده و ۲۳ اکیپ گشت مشترک برگزار گردیده است.
محمدی در پایان افزود: با متخلفین و محتکرین برابر قانون و اشد مجازات برخورد خواهد شد تا شاهد بازاری با ثبات تر و آرامش بیشتر باشیم.