۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » گیلان
  • شناسه : 19877
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
  • ارسال توسط :
در دوران طاغوت ملت ایران زندگی  سراسر ذلت و همراه با خواری داشتند
در دوران طاغوت ملت ایران زندگی  سراسر ذلت و همراه با خواری داشتند

در دوران طاغوت ملت ایران زندگی سراسر ذلت و همراه با خواری داشتند

برخی نابسامانی‌ها و مشکلات موجود در استان گیلان پیچیده بوده و نیازمند توجه مسئولان ملی است.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته رشت در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه در پیش بودن یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: هیچ حادثه‌ای نورانی‌تر و پاک‌تر از این روز در تاریخ ایران اسلامی رخ نداده است.

وی افزود: در دوران طاغوت ملت ایران زندگی سراسر ذلت و همراه با خواری داشتند که با پیروزی انقلاب اسلامی سرنوشت این ملت و کشور تغییر کرده و عزت برای آنها به ارمغان آورده شده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن، پیروزی ایمان بر کفر بود، گفت: انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل‌های آینده از مهم‌ترین وظایفی است که بر عهده همگان است.

آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به صحبت‌های اخیر رئیس جمهوری فرانسه مبنی بر حضور عربستان در نشست‌های برجام، اضافه کرد: این صحبت‌ها و این پیشنهاد بسیار ناپخته و نامعقول است.

وی همچنین به سفر روز گذشته رئیس دستگاه قضا به استان گیلان اشاره و اظهار کرد: متأسفانه برخی نابسامانی‌ها و مشکلات موجود در استان گیلان پیچیده بوده و نیازمند توجه مسئولان ملی است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه بسیاری از مشکلات نتیجه بی توجهی سیاستمداران مرکز به استان گیلان ایجاد شده است، افزود: زد و بندهای سیاسی طی سال‌های گذشته استان گیلان را به این وضع رسانده است.

وی به عقب افتادگی استان گیلان در حوزه بهداشت و درمانی با وجود گردشگر پذیر بوده اشاره کرد و گفت: ظلم بزرگی به مردم گیلان در سال‌های گذشته شده است که در طول یک سال گذشته از طریق رسانه‌ها بارها این عقب ماندگی‌ها فریاد زده شده است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به وجود مشکلات در حوزه برق و شبکه‌های فرسوده توزیع به ویژه در حوزه روستایی، اظهار کرد: نظارت مردم بر عملکرد مسئولان لازم و ضروری است و باید مستمر باشد.