۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دولت » سیاست » قزوین » مجلس شورا ی اسلامی
  • شناسه : 32748
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۴۸
  • ارسال توسط :

دکتر فاطمه محمدبیگی ، نماینده مردم قزوین در جمع هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه استان قزوین با تاکید بر این نکته که صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران عدالت رسانه ای را مد نظر قرار نمی دهد و تنها تربیونی برای دولت شده است ، گفت: یکی از مظلومیت‌های مجلس شورای اسلامی و حتی قوه قضائیه این است که عدالت رسانه‌ای وجود ندارد.

این نماینده مجلس با اشاره به خدمات گسترده مجلس و تنوع کاری هریک از نمایندگان در حوزه انتخابیه خود و یا مسائل کشوری تصریح کرد: حجم اخبار و اقدامات انجام شده از سوی هریک از نمایندگان مجلس شورای اسلامی آن قدر بالا است که می تواند برای خود رسانه ای مجزا داشته باشد و می‌توان برای آن یک شبکه جدا تأسیس کرد که البته این موضوع مهم به شکل های گوناگون به اطلاع رییس مجلس و هیات رئیسه رسیده است .

دکتر محمدبیگی با تاکید بر این که عملکرد مسئولین در حوادث و اغتشاشات اخیر برای شنیدن صدای مردم رضایت بخش نبوده است ، گفت: باید زمینه حضور مسئولین در جمع‌های مختلف فراهم شود تا مردم به راحتی بتوانند مسائل و مشکلات خود را مطرح نمایند .

وی ادامه داد : برخی مدیران فعلی هیچ سنخیتی با شعارهای دولت و شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور ندارند و نیاز است تا دولت از کسانی استفاده کند که حداقل به حرکت ومسیر دولت اعتقاد داشته باشند.دولت باید تکلیف خود را با مدیران خود روشن کند و باید مشخص شود نسبت مدیران فعلی با شعار کار و کرامات دولت چگونه است.

دکتر محمد بیگی تصریح کرد:بیش ترین مشکل ما عدم تربیت نیروی در تراز انقلاب است و تعداد مدیران ما در این حوزه بسیار کم است.