۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » مازندران
  • شناسه : 32682
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۳۷
  • ارسال توسط :
در  حال حاضر ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار جوان در کشور مجرد هستند
در  حال حاضر ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار جوان در کشور مجرد هستند

در حال حاضر ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار جوان در کشور مجرد هستند

دبیر قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وزارت ورزش و جوانان تعداد جوانان مجرد و در سن ازدواج بین ۱۸ تا ۳۵ سال را در کشور ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر اعلام کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی متقی‌فر در نشست کارگروه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان مازندران بی‌رغبتی جوانان به ازدواج را […]

دبیر قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وزارت ورزش و جوانان تعداد جوانان مجرد و در سن ازدواج بین ۱۸ تا ۳۵ سال را در کشور ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر اعلام کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی متقی‌فر در نشست کارگروه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان مازندران بی‌رغبتی جوانان به ازدواج را از جمله دلایل کاهش فرزندآوری در کشور خواند و گفت: باید دلایل بی رغبتی جوانان به ازدواج شناسایی و رفع شود.

وی ارائه بسته‌های حمایتی و مشوقی و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز را برای رفع بی رغبتی جوانان به ازدواج و فرزندآوری را مهم دانست و افزود: در حال حاضر ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار جوان بین ۱۸ تا ۳۵ ساله در کشور مجرد هستند.

متقی‌فر با اظهار اینکه کاهش فرزندآوری بحران جمعیتی را در آینده رقم می‌زند، افزود: طبق آمارها در ۱۰ سال اخیر نرخ ازدواج در هیچیک از شهرهای استان روند افزایشی نداشته است.

دبیر قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برنامه‌های وزارت ورزش برای رشد ازدواج و فرزندآوری افزود: اعتبارات مشاوره رایگان به ۱۶ میلیارد تومان رسیده در حالی که سال قبل از آن ۹ میلیارد تومان بوده است.

وی همچنین از برپایی هشت هزار کارگاه آموزشی ازدواج در یکسال  اخیر در کشور خبر داد.