۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آموزش و پرورش » اخبار استانی » استان ها » دانش و فناوری » قزوین
  • شناسه : 37986
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸
  • ارسال توسط :
دریافت اجباری کمک به مدرسه از اولیا خلاف قانون است
دریافت اجباری کمک به مدرسه از اولیا خلاف قانون است

دریافت اجباری کمک به مدرسه از اولیا خلاف قانون است

با سیاست‌های اقناعی و اقدامی از آوردن تلفن همراه در مدارس پیشگیری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه دریافت اجباری کمک به مدرسه از اولیا خلاف قانون است، گفت: اولیا در حد امکان برای پیشبرد امور در مدارس کمک مالی و فکری کنند.

نقی سیاهکالی مرادی بعد از ظهر شنبه در در جلسه مدیران و رؤسای مناطق و نواحی استان قزوین با بیان اینکه دریافت اجباری کمک به مدرسه از اولیا خلاف قانون است، اظهار کرد: اولیا در حد امکان جهت پیشبرد امور آموزشی و پرورشی در مدارس کمک مالی و فکری کنند.

وی با اشاره به پایین بودن سرانه دانش آموزی مدارس کمک اولیا را گریز ناپذیر دانست و از آنان خواست با توجه به مصوبه انجمن اولیا و مربیان آموزشگاه خود درباره میزان کمک به مدرسه در حد توان خود مبالغ مصوب را پرداخت کنند تا گامی در راستای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت فرزندان خود بردارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از توزیع شیر در مدارس ابتدایی خبر داد و گفت: توزیع شیر رایگان در تمامی مدارس استان به زودی آغاز خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به پیش رو بودن فصل سرما و احتمال مجازی شدن آموزش در برخی از روزها بیان کرد: مدیران مدارس با همکاری معلمان کلاس‌های مجازی در پیام رسان شاد را راه‌اندازی کنند تا در مواقع ضروری از آن بهره‌گیری شود.

سیاهکالی مرادی بر ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در مدارس تاکید کرد و تاکید کرد: با سیاست‌های اقناعی و اقدامی از آوردن تلفن همراه در مدارس پیشگیری شود زیرا آوردن تلفن همراه به آموزشگاه مانع تحقق اهداف تعلیم و تربیت است.

وی در پایان بر جمع‌آوری تجارب همکاران بازنشسته و چاپ آن به صورت یک کتاب، کار جمعی در راستای برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان، تقویت مهارت‌های فردی همکاران و عدم واگذاری حجمی کودکستان‌های استان به یک فرد تاکید کرد.