۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 23180
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸
  • ارسال توسط :
درخشش شبکه قزوین در جشنواره فیلم های مستند میرا ث فرهنگی «یادگار»
درخشش شبکه قزوین در جشنواره فیلم های مستند میرا ث فرهنگی «یادگار»

درخشش شبکه قزوین در جشنواره فیلم های مستند میرا ث فرهنگی «یادگار»

6 اثر از تولیدات شبکه قزوین در جشنواره فیلم های مستند میراث فرهنگی «یادگار» خوش درخشیدند.

۶ اثر از تولیدات شبکه قزوین در جشنواره فیلم های مستند میراث فرهنگی «یادگار» خوش درخشیدند.
مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین به وقایع خبری گفت ؛ جشنواره فیلم های مستند میراث فرهنگی «یادگار» با هدف معرفی هر چه بیشتر ظرفیت میراث فرهنگی کشور با استفاده مناسب از ابزار سینمای مستند برگزار شد. شبکه قزوین هم با ارسال ۱۶ آثار مستند خود در بخش «ملّی» و «قزوین» این جشنواره شرکت کرد.
علی رحیمی گفت: شبکه قزوین در پایان این جشنواره در بخش سینمایی مستند ایران(یادگار) توانست با فیلم مستند «گراند هتل» ساخته ابوالفضل سروش مهر تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی مستند نیمه بلند را دریافت کند. همچنین مستند «خاطرات یک بالکن» ساخته مجتبی محمودی نیز تندیس جشنواره و دیپلم افتخار را برای بهترین کارگردانی کوتاه این جشنواره نصیب خود کرد.
وی افزود: همچنین شبکه قزوین با مستند «خیابان» ساخته ابوالفضل سروش مهر و محمد مهدی چیت سازها تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی در بخش میراث فرهنگی قزوین را دریافت نمود. مستند «خاطرات یک بالکن» ساخته مجتبی محمودی نیز توانست تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین فیلم در بخش میراث فرهنگی قزوین را به دست آورد.
مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: پژوهش مستند «شبیه نامه» به پژوهش ابوالفضل سروش مهر لوح تقدیر جشنواره را در بخش پژوهش در بخش میراث فرهنگی کسب نمود. مستند «شارستان» ساخته محمد ملاعباسی و امیرعباس تورج فرد و «دیوان سالار» ساخته مجتبی یعقوبی نیز با دریافت لوح تقدیر، نظر ویژه هیئت انتخاب را با رویکرد توجه به آثار و بناهای تاریخی قزوین را کسب کردند.