۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 7585
  • ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
  • ارسال توسط :
دامپزشکی استان قزوین تقدیر ویژه شد
دامپزشکی استان قزوین تقدیر ویژه شد
در بحث ترویج و توسعه فرهنگ نماز

دامپزشکی استان قزوین تقدیر ویژه شد

ستاد اقامه نماز استان قزوین هر ساله عملکرد دستگاههای اجرایی را در طی سال ارزیابی می کند

اداره کل دامپزشکی استان قزوین در بحث ترویج و توسعه فرهنگ نماز، شایسته تقدیر ویژه شناخته شد

در آخرین ارزیابی ستاد اقامه نماز استان قزوین از عملکرد دستگاههای اجرایی استان، اداره کل دامپزشکی استان قزوین موفق به کسب رتبه ” شایسته تقدیر ویژه” شد.

مدیر کل دامپزشکی استان قزوین با اعلام این خبر افزود: ستاد اقامه نماز استان قزوین هر ساله عملکرد دستگاههای اجرایی را در طی سال ارزیابی می کند و با توجه به مستندات ارائه شده و بازرسیهای ادواری وضعیت عملکرد ادارات را در بحث ترویج و توسعه فرهنگ نماز مورد پایش قرار می دهد.

دکتر حمید زینالی تصریح کرد: اداره کل دامپزشکی استان قزوین جلسات شورای اقامه نماز را بطور مرتب طی سال برگزار کرده و مصوبات آن را بر اساس تصمیمات متخذه در جلسات شورا اجرا می کند.

زینالی ادامه داد: از برنامه های نمازی در اداره کل دامپزشکی، برگزاری مسابقه کتابخوانی و نقاشی برای فرزندان همکاران با موضوع نماز ، برگزاری دوره های آموزشی با موضوع نماز،ارسال پیامکهای مرتبط با نماز، تجهیز و زیبا و سازی نماز خانه های ادارات تابعه و …، در کنار حضور پر شور همکاران در نماز جماعت بخشی از اقداماتی است که در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نماز در مجموعه دامپزشکی استان قزوین انجام شده است. گفتنی است مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز و همچنین معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین با صدور تقدیر نامه از مدیر کل و اعضای شورای اقامه نماز دامپزشکی استان قزوین به دلیل اقدامات مثبت در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ نماز مورد تقدیر قرار داده و اداره کل دامپزشکی استان قزوین را در زمره دستگاههای اجرایی شایسته تقدیر ویژه قرار دادند.