۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 34550
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷
  • ارسال توسط :
خیلی از قوانین ما خوب  انجام نمی‌شود و مشکل اجرایی داریم
خیلی از قوانین ما خوب  انجام نمی‌شود و مشکل اجرایی داریم

خیلی از قوانین ما خوب انجام نمی‌شود و مشکل اجرایی داریم

وقایع خبری: انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده که میهمان سی و نهمین نشست میان‌دوره‌ای اتحادیه دفتر تحکیم وحدت بود، در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: معاونت امور زنان به صورت ستادی فعالیت می‌کند که در این حوزه در امر سیاست‌گذاری، هماهنگی، رصد و ارزیابی فعال است و در بحث […]

وقایع خبری: انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده که میهمان سی و نهمین نشست میان‌دوره‌ای اتحادیه دفتر تحکیم وحدت بود، در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: معاونت امور زنان به صورت ستادی فعالیت می‌کند که در این حوزه در امر سیاست‌گذاری، هماهنگی، رصد و ارزیابی فعال است و در بحث اجرا ورود نمی‌کند، اما باید طوری برنامه‌ریزی کند که بقیه نهاد‌های اجرایی در حوزه زنان وظایف خود را انجام بدهند.

خزعلی با اشاره به اینکه معمولاً معاونت زنان بیشتر جنبه تشریفاتی داشته و سیاست‌زدگی بر آن غالب شده بود عنوان کرد: در سال گذشته تلاش کردیم این جهت گیری تغییر کند.

وی افزود: هرچند تغییر ریل و جهت هم کار راحتی نیست و هنگامی که صحبت از مسائل زنان می‌شود بحث به سیاست و مسائل عمومی کشور کشیده می‌شود، اما ما به دنبال آن هستیم که مسائل مربوط به حوزه زنان بیشتر در حیطه فرهنگی و اجتماعی دیده شود.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، با توضیح اینکه معاونت زنان ریاست جمهوری تلاش داشته تا دستگاه‌های اجرایی فعال‌تر شوند، گفت: خیلی از قوانین ما خوب انجام نمی‌شود و مشکل اجرایی داریم. برای نهاد‌هایی که باید این قوانین را اجرا کنند در سفر‌های استانی اعتبار ویژه در حوزه زنان تصویب شده و پس از آن معاونت پیگیری می‌کند که این اعتبارات در جای درست خودش مصرف شود.

خزعلی همچنین به تلاش برای اجرایی شدن برخی نیاز‌ها اشاره و تصریح کرد: به عنوان نمونه برای حل مشکل مسکن چهارقلو‌ها که با توجه به کم بودن تعداد و قابلیت اجرایی بیشتر ریل‌گذاری‌هایی انجام داد که امیدواریم این امر زمینه‌ای برای توسعه پشتیبانی از خانواده‌های پرجمعیت شود.

خزعلی همچنین پس از اتمام سخنرانی خود در بخشی دیگر از مراسم به پرسش و پاسخ دانشجویی پرداخت.