۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 39747
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۵۹
  • ارسال توسط :
خط دفاع از امر به معروف و نهی  از منکر، عفاف و حجاب است
خط دفاع از امر به معروف و نهی  از منکر، عفاف و حجاب است

خط دفاع از امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب است

مادران ما در قرارگاه امن تربیت فرزند بر سر باورها، ارزش‌های دینی و اسلامی خود هستند .

سفیران مهر و آمران به معروف و ناهیان از منکر خاکریز اول دفاع از ارزش‌ها و باور‌های دینی در نبرد سخت با دشمن هستند.

سردار رفیعی آتانی در همایش تجلیل از سفیران مهر و گروه‌های مردمی امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: شما سفیران مهر و گروه‌های مردمی امر به معروف و نهی از منکر، خاکریز اول دفاع از ارزش‌ها و باور‌های دینی در این نبرد هستید؛ همان گونه که در سال‌های ۶۱ و ۶۲ خاکریز اول در بیت المقدس بود و اگر از سرداران به جامانده از دفاع مقدس سوال کنید؛ می‌گویند که خط اول الان اینجاست؛ این خط حفاظت نباید سقوط کند؛ خط دفاع از امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب است از این خط اگر عبور شود؛ هیچ چیزی از ما باقی نمی‌ماند.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: عمده‌ترین تلاش دشمنان در بحث حجاب و عفاف، مادران ما هستند. ناتو از ۲۰ سال قبل سلاح‌های نظامی‌اش را عوض کرده، این سلاح‌ها کشنده نیست؛ اما ناتوان کننده است می‌خواهند یک نفر را در میدان رزم مجروح کنند تا چند صد نفر را از پشتیبانی آن خارج کنند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان با اشاره به جایگاه ویژه زن در اسلام به عنوان مادر گفت: هدف اصلی دشمنان مادران جامعه است؛ آنها در پی حذف و نابودی ارزش‌های اسلامی ملت‌ها هستند و می‌خواهند که هویت دینی را از مادران ما گرفته و جامعه را به یک جامعه بی‌هویت و ضربه پذیر تبدیل کنند؛ ولی مادران ما در قرارگاه امن تربیت فرزند بر سر باورها، ارزش‌های دینی و اسلامی خود هستند و محال است که در جامعه خلاف آن بروز پیدا کند.

سردار رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: بسیجیان، ماموران نیروی انتظامی و مسئولان متولی در این کار معتقد و مومن به آن هستند و در زمان اغتشاشاتی که دشمنان در کشور راه‌اندازی کرده بودند در کف میدان و پای کار بودند و نسبت به کاری که انجام می‌دهند معتقد و متعهد می‌باشند.