۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » خراسان رضوی » ریاست جمهوری » سیاست
  • شناسه : 29636
  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۴۷
  • ارسال توسط :

وقایع خبری : حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی در بدو ورود به استان خراسان رضوی، در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد افزود: خراسان رضوی خطه تاریخی، تمدنی و فرهنگی برای ملت مسلمان ایران است، پایتخت معنوی و مذهبی ایران اسلامی از استان‌هایی است که در آن فقها، فیلسوفان، شاعران و رزمندگان عزیزی پرورش یافته اند که مایه مباهات هستند و پایگاه علم و دانش جهان تشیع است.

وی خاطرنشان کرد: این استان ظرفیت‌های بسیاری دارد که مهمترین آن نیروی انسانی تحصیل کرده کارآمد است و در این استان ظرفیت‌های بسیاری نیز در حوزه کشاورزی، صنعت و معدن وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های این استان به برکت مضجع شریف رضوی و مردم فهیم و بصیری است که ۱۸ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند، لذا فقر و نداری زیبنده این استان نیست.

وی گفت: قبل از سفر استانی به خراسان رضوی، بررسی‌های لازم صورت گرفته و برنامه‌ای برای سفر پیش بینی شده که امیدواریم مسائل و مشکلات منطقه بررسی شده و در جلسات مختلف با مدیران عالی و نمایندگان استان تصمیمات مناسبی برای رفع مشکلات به نفع مردم گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی عصر چهارشنبه وارد فرودگاه مشهد شد که در بدو ورود از سوی نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسوولان ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.

زیارت حرم مطهر رضوی، بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی، عمرانی و دانش بنیان، دیدار با اقشار مختلف مردم، علما و روحانیان، نخبگان، ایثارگران و خانواده شهدا، شرکت در شورای اداری و نشست خبری از مهمترین برنامه‌های رییس جمهور در این سفر دوروزه است.

رییس جمهور را در هجدهمین سفر استانی، وزیران کشور، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری و معاون اجرایی رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه همراهی می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی پیش از این به ۱۷ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است.