۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 39847
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
  • ارسال توسط :
خدمت به شهدا ارزشمند است
خدمت به شهدا ارزشمند است

خدمت به شهدا ارزشمند است

فرهنگ ایثار و شهادت برکات فراوانی در جامعه دارد.

همزمان با ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین حضور یافت.
استاندار قزوین با بیان این که خدمت به شهدا ارزشمند است، افزود: در نظام جمهوری اسلامی هر فردی که در مسیر اعتلای نظام و آرمان‌های انقلاب و شهدا گام بر می‌دارد و نقش‌آفرینی می‌کند خدمت‌گزار شهداست.
وی بیان کرد: در برپایی نظام جمهوری اسلامی و استقرار کلمه حق در کشور، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های بی‌شماری قبل از انقلاب اسلامی که منجر به پیروزی این انقلاب شد و همچنین بعد آن، انجام شده که در معادلات مادی نمی‌گنجد و ارزش والایی دارد.
این مقام مسئول گفت: اگر اخلاص و خون شهدای ریخته شده بر زمین نبود امروز جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهایی که تاکنون از جمله استقلال و آزادی به دست آمده، وجود نداشت.
استاندار قزوین افزود: عزتی که امروز نظام جمهوری اسلامی دارد نشات گرفته از فداکاری‌های شهدا و ایثارگران بوده و ملت ایران قدردان آنها است.
اعلایی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت برکات فراوانی در جامعه دارد، به همین دلیل ترویج این فرهنگ یکی از مهمترین رسالت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است و در این راستا باید همه مسئولان هماهنگ باشند و اقدامات ارزشمندی را انجام دهند.
وی افزود: کار کردن در بنیاد شهید و امور ایثارگران آسان نیست و جزو سخت‌ترین فعالیت‌ها در دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌آید به همین دلیل می‌طلبد به کارکنان آن توجه ویژه‌ای کرد.
استاندار قزوین خاطرنشان کرد: رضایت‌مندی ارباب رجوع از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین قابل تحسین است و برداشت‌ها و ارزیابی‌های بنیاد قزوین حاکی از موفقیت مدیریت مدیرکل بنیاد قزوین است.