۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » اقتصاد » انرژی » قزوین
  • شناسه : 36996
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
  • ارسال توسط :
خدمات غیر حضوری شرکت آبفای قزوین با نرم افزار موبایلی «یارآب» ارائه می شود
خدمات غیر حضوری شرکت آبفای قزوین با نرم افزار موبایلی «یارآب» ارائه می شود

خدمات غیر حضوری شرکت آبفای قزوین با نرم افزار موبایلی «یارآب» ارائه می شود

تمامی خدمات 22 گانه فروش و پس از فروش انشعاب آب و فاضلاب از طریق اپلیکیشن «یار آب» ممکن می باشد.

وقایع خبری :مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین گفت: راه اندازی نرم افزار موبایلی «یارآب» تحولی نوین در ارائه خدمات غیرحضوری این شرکت به مشترکین ایجاد کرده است.

داراب بیرنوندی با بیان مطلب فوق گفت: تمامی خدمات ۲۲ گانه فروش و پس از فروش انشعاب آب و فاضلاب این شرکت به شکلی آسان و سریع از طریق  اپلیکیشن «یار آب» که قابل دانلود از بانک نرم افزاری مایکت، بازار و سایت این شرکت است، ممکن می باشد.

بیرنوندی اضافه کرد: این نرم افزار سال گذشته به بهره برداری رسیده و استان قزوین جز اولین شرکتهای آبفای کشور است که ارائه خدمات را در قالب نرم افزار موبایلی در اختیار مشترکین قرار داده است.

وی تصریح کرد: مشترکین با نصب این نرم افزار می توانند نسبت به دریافت سوابق پرداخت آب بها، پرداخت آب بها، اعلام شماره کنتور و همچنین ایجاد کارتابل شخصی خود در میز خدمت جهت پیگیری تمامی درخواست های خدمات مشترکین و پرداخت های قبوض و اطلاع از روند پیگیریها اقدام کنند.

مدیرعامل آبفای استان قزوین یادآورشد:این خدمات همچنین بر روی سایت اینترنتی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین به نشانی : www.abfaqazvin.ir  قابل دریافت است.

وی گفت: دریافت خدمات یادشده از طریق منوی میز خدمت سایت یادشده و ثبت نام در پورتال مشترکین امکان پذیر شده است.

بیرنوندی اظهارداشت: حذف مراجعه حضوری و مکرر، صرفه جویی در زمان و هزینه ایاب و ذهاب، سادگی و سرعت ارائه خدمات، امکان پیگیری پرونده ها و امکان ثبت هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت از جمله ویژگی های استفاده از اپلیکیشن “یارآب” است.

وی هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات مطلوب به مردم عنوان کرد و خواستار پیوستن مردم شهرها و روستاهای استان قزوین به این اپلیکیشن شد.