۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آموزش و پرورش » قزوین
  • شناسه : 11320
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۸:۴۵
  • ارسال توسط :

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با حضور در دفتر دکترحسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با ایشان دیدار و مسایل و مشکلات دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر را بیان کرد.
دکتراصغری شهدا را مظهر ایثار و از خود گذشتگی دانست و گفت: خانواده‌های شهدا نماد صبر و شکیبایی و ایجاد روحیه وحدت و همدلی در جامعه هستند.
وی تداوم راه شهدا را راهکاری جهت رفع موانع تحریم‌های اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و افزود: باید سیره شهدا را به دانش‌آموزان شناساند تا آنها با حرکت در مسیر شهیدان به خودباوری دست پیدا کنند.
اصغری کیفیت‌بخشی مدارس شاهد را ضروری دانست و گفت: اگر این کیفیت‌بخشی جدی گرفته شود به رشد و تعالی دانش‌آموزان در مدرسه خواهیم رسید به نحوی که مدارس شاهد الگوی تربیتی و علمی در سطح مدارس استان خواهند بود.
این مقام مسئول افزود: مدیران و معلمان مدارس شاهد با جدیت در ارتقای شاخص‌های آموزشی و تربیتی و مشخص نمودن هدف و برنامه‌ریزی جهت انجام فعالیت‌های مدرسه تلاش کنند تا به نتیجه مطلوب دست یابند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: آماده هر گونه همکاری با مسئولان بنیاد در برگزاری منظم جلسه‌های ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر، رفع مشکلات و تقویت بنیه تحصیلی دانش‌آموزان، برپایی یادواره‌ها و اجرای برنامه‌های ترویجی هستیم.
گفتنی است: در این دیدار مسئولان بنیاد و آموزش و پرورش استان قزوین پیرامون راهکارهای همکاری این دو نهاد جهت اجرای برنامه‌های ترویجی و رفع مشکلات جامعه ایثارگران با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند