۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » شوراهای شهر و روستا » قزوین
  • شناسه : 28997
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۲۳
  • ارسال توسط :
حمایت از ورزش همگانی جزو سیاست های شورای ششم است
حمایت از ورزش همگانی جزو سیاست های شورای ششم است

حمایت از ورزش همگانی جزو سیاست های شورای ششم است

در این دوره از شورا به دنبال تیم داری حرفه ای نیستیم.

حمایت از ورزش های همگانی و ورزش محلات و حمایت از ورزش قهرمانی جز اولویتها و سیاستهای شورای ششم است و در این راستا تلاش می شود تا عدالت در تخصیص بودجه صورت گیرد.

 به گزارش “وقایع خبری” قاسم اللهیاری سخنگو و رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین افزود: حمایت از ورزش و تیم های پایه جزو اولویتهای شورای ششم است و بایستی در این بخش اعتبار خوبی تعیین شود.

وی افزود: در این دوره از شورا به دنبال تیم داری حرفه ای نیستیم اما این بدان منظور نیست که بودجه ورزش را در سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کمرنگ ببینیم بلکه باید بودجه بین تیم های پایه و حمایت از ورزش محلات و ورزش قهرمانی توزیع شود.

وی همچنین خواستار اجرای برنامه های فاخر در سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین شد.

سخنگوی پارلمان محلی قزوین همچنین خاطرنشان کرد: در کنار موضوعات عمرانی سازمان فرهنگی بایستی به برنامه های مناسب با نسل جوان توجه شود و اعتبارات خوبی در این زمینه تصویب گردد.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه سخنانش بر ضرورت توجه به ایجاد مراکز و خانه های فرهنگ در مناطق کم برخودار شهر قزوین تاکید کرد و گفت: در مناطقی مانند باغ نشاط لازم است تا مراکز فرهنگی و ورزشی احداث شود تا اقدامات فرهنگی و ورزشی موثری را برای ساکنین داشته باشیم.