۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بهداشت و درمان » نظام سلامت
  • شناسه : 35820
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
  • ارسال توسط :
جشنواره رسانه‌ای «ایران جوان» برگزار خواهد شد
جشنواره رسانه‌ای «ایران جوان» برگزار خواهد شد

جشنواره رسانه‌ای «ایران جوان» برگزار خواهد شد

نقش رسانه‌ها در بحث جمعیت و چالش‌های پیش‌رو و اهمیت فرهنگ‌سازی در باروری، برگزاری جشنواره رسانه‌ای با موضوع جوانی جمعیت بررسی شد.

وقایع خبری: در نشست مشترک سرهنگ محمد کشاورز، رئیس بسیج رسانه‌ استان قزوین و محمد حسن ارداقیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین موضوع برگزاری جشنواره رسانه‌ای «ایران جوان» مورد بررسی قرارگرفت.

در این نشست باتوجه به نقش رسانه‌ها در بحث جمعیت و چالش‌های پیش‌رو و اهمیت فرهنگ‌سازی در باروری، برگزاری جشنواره رسانه‌ای با موضوع جوانی جمعیت بررسی شد.

این جشنواره با همکاری بسیج رسانه، اداره کل فرهنگ و ارشاد و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در محورهای تقویت هویت مادری، تحکیم خانواده و تقویت نشاط، تک فرزندی و عوارض آن، مقابله با سقط جنین، ناباروری، ترویج ازدواج به هنگام و جوانی جمعیت و در بخش‌های خبر، گزارش، تحلیل، مصاحبه و … در هفته ملی جمعیت برگزار خواهد شد.

در این نشست که در دفتر مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی برگزارشد، تعامل روابط عمومی‌های استان با رسانه‌ها، جشنواره تولیدات رسانه‌ای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با محوریت جهاد تبیین و مشارکت بسیج رسانه در برگزاری جشن روز روابط عمومی مورد بحث و بررسی قرارگرفت.