۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رسانه ها » فرهنگ و هنر
  • شناسه : 34697
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۴۲
  • ارسال توسط :
جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع)  کار خود را آغاز کرد
جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع)  کار خود را آغاز کرد
در قزوین؛

جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) کار خود را آغاز کرد

شرکت کنندگان باید تا ۳۱ خرداد ماه سال ۱۴۰۲ در mediafest.razavi.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام کنند.

وقایع خبری: همزمان با سراسر کشور سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) در قزوین با انتشار فراخوان، رسما کار خود را آغاز کرد.

محمد کشاورز، مسؤول کانون خادمان رسانه‌ای استان قزوین از برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام‌رضا(ع) خبر داد و گفت: ارتقاء کمی و کیفی محصولات رسانه‌ای با مضامین رضوی و شبکه‌سازی و تعامل بیشتر با تولید و توزیع‌کنندگان محتوای رسانه‌ای مرتبط با فرهنگ و سیره رضوی در داخل و خارج از کشور از اهداف برگزاری این جشنواره است.

فراخوان سومین جشنواره رسانه‌ای امام‌رضا (ع) در قزوین

محمد کشاورز ادامه داد: تعمیم و گسترش تولیدات رسانه‌ای مرتبط با سیره رضوی در بستر رسانه‌های گوناگون به‌ویژه رسانه‌های نوین، شبکه‌سازی و حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه‌ای رضوی و عمق‌بخشی به محتوای رسانه‌ای مرتبط با سیره و معارف رضوی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

کشاورز با اشاره به اینکه در سومین سال برگزاری این رویداد، «سیره رضوی»، «زائر و زیارت رضوی»، «وقف و نذر رضوی»، «خدمت رضوی»، «هویت مشهدالرضا(ع)» و «جهاد تببین» به عنوان شش محور اصلی جشنواره هستند، گفت: علاقه مندان می توانند در شش بخش «رسانه‌های خبری و تحلیلی» شامل تولیدات در قالبهای خبر، گزارش، مصاحبه، سرمقاله، مقاله و یادداشت مطبوعاتی، گزارش خبری رادیویی، گزارش خبری تلویزیونی و تیتر و همچنین «رسانه های مجازی»، «رسانه های صوتی و تصویری»، «عکس و گرافیک»، «مقاله، رساله و پایان نامه» و «پویش مردمی نشر محتوای رضوی در شبکه های اجتماعی» آثار خود را برای جشنواره ارسال کنند.

کشاورز زمان برگزاری اختتامیه جشنواره و معرفی برگزیدگان را مهرماه ۱۴۰۲ اعلام کرد و گفت: همه شرکت کنندگان باید تا ۳۱ خرداد ماه سال ۱۴۰۲ برای ارسال آثار ضمن مراجعه به سایت دبیرخانه جشنواره به نشانی mediafest.razavi.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام کنند.

مسئول کانون خادمان رسانه ای استان قزوین در پایان گفت: ارسال آثار بخش رسانه های خبری و تحلیلی و فضای مجازی از طریق فایل و لینک در سایت جشنواره مقدور است و در صورت حجم بالای آثار در بخش رسانه های صوتی و تصویری (فقط آثاری که بیشتر از ۲۰۰ مگابایت است) علاوه بر تکمیل فرم در سایت، می بایست اثر در قالب ۲ نسخه دی وی دی به دبیرخانه جشنواره ارسال شود و یا فایل اثر و یا لینک نسخه آپلود شده آن از طریق پیام رسان‌ها همراه با توضیحات و مشخصات به شماره ۰۹۳۵۹۶۵۳۲۰۹ ارسال شود.

لازم به ذکر است نشانی پستی دبیرخانه اصلی جشنواره استان خراسان رضوی، مشهد، بولوار سجاد، سجاد۱، مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، دبیرخانه جشنواره رسانه ای امام رضا(ع)، شماره تماس: ۳۷۶۴۲۳۵۴-۰۵۱ می باشد.