۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » چهارمحال و بختیاری » قزوین
  • شناسه : 28410
  • ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۸:۲۰
  • ارسال توسط :
جسد سومین کارگر جانباخته حادثه آتش‌سوزی مجتمع صنعتی بوئین‌زهرا پیداشد
جسد سومین کارگر جانباخته حادثه آتش‌سوزی مجتمع صنعتی بوئین‌زهرا پیداشد

جسد سومین کارگر جانباخته حادثه آتش‌سوزی مجتمع صنعتی بوئین‌زهرا پیداشد

جانباختگان آتش‌سوزی سه کارگر به اسامی «عباس علیپور» ، «محسن صادقی» و «تیمور صادقی» هستند .

جسد سومین کارگر جانباخته در حادثه آتش‌سوزی یک مجتمع صنعتی در بوئین‌زهرا پس از سه روز جست‌و‌جو، از زیر آوار، بیرون کشیده شد.
به گزارش” وقایع خبری” به نقل از ایلنا، عصر روز شنبه (۲۵ دی ماه)، جسد سومین کارگر ناپدید شده در حادثه آتش‌سوزی گسترده کارخانه یک روز پس از یافتن پیکر دو کارگر دیگر، یافت شد.
این سه کارگر حدود ساعت هشت و ۴۵ دقیقه صبح روز پنجشنبه (۲۳ دی ماه) حین کار بر اثر انفجار شش مخزن سوخت در «شرکت ثامن مهران گستر» واقع در شهرک صنعتی چرم‌سازی شهرستان بوئین‌زهرا دچار حادثه و مفقود شده بودند که اجساد دو نفر اول یک روز بعد از حادثه روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه پیدا شده بودند.
جانباختگان آتش‌سوزی سه کارگر به اسامی «عباس علیپور» ۳۲ ساله، «محسن صادقی» ۴۳ ساله و «تیمور صادقی» ۵۶ ساله هستند که از ماه‌ها پیش به عنوان کارگر جوشکار از شهر هفشجان شهرکرد استان چهارمحال‌وبختیاری برای کار به شهرستان بوئین‌زهرا مهاجرت کرده‌ بودند.
بر‌اساس گزارش منابع کارگری، اجساد سوخته و برای شناسایی هویت آنها نیاز به آزمایش «دی‌ان‌ای» است. هرچند اطلاعات دقیقی از دلایل وقوع این حادثه وجود ندارد، اما گفته می‌شود بی‌احتیاطی در جوشکاری مخازن سوخت علت حادثه بوده است.