۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 31604
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۷:۵۲
  • ارسال توسط :
جزييات قتل ۱۰ نفر در رفسنجان رسانه ای شد
جزييات قتل ۱۰ نفر در رفسنجان رسانه ای شد

جزييات قتل ۱۰ نفر در رفسنجان رسانه ای شد

اين حادثه در بهرمان بخش نوق رخ داد و محل نزاع در باغ‌هاي كشاورزي منطقه بوده است.

مرد افغان كه در جريان جنايتي هولناك با ضربات چاقو ۱۰ نفر را در رفسنجان به قتل رسانده و شماري را نيز مجروح كرده بود هنگام فرار در شهرستان انار دستگير شد.
حسين رضايي سرپرست فرمانداري رفسنجان با تاييد قتل ۱۰ نفر در نزاع شخصي توسط يك تبعه افغانستان گفت: «عصر سه روز پيش يك تبعه اهل افغانستان ده نفر را به دنبال اختلافات شخصي در نوق رفسنجان به قتل رساند و ساعتي بعد در حال خروج از استان توسط پليس دستگير شد.»

او در ادامه گفت: «اين حادثه در بهرمان بخش نوق رخ داد و محل نزاع در باغ‌هاي كشاورزي منطقه بوده است.»

رضايي با بيان اينكه علت اين حادثه اختلافات شخصي اعلام شده، گفت كه ضارب از تعادل روحي و رواني برخوردار نبوده است.

رحمان جلالي معاون سياسي- امنيتي و اجتماعي استانداري كرمان نيز گفت: «اين درگيري به دليل اختلافات شخصي اتفاق افتاد. تعدادي نيز حين درگيري اتباع بيگانه به منظور ميانجيگري وارد نزاع مي‌شوند كه ضارب با سلاح سرد به آنها نيز حمله مي‌كند و آنها را به قتل مي‌رساند.»

جلالي گفت: «با شروع اين ماجرا اتباع افغان ديگري نيز هم در محل حضور مي‌يابند و در مجموع ۶ نفر از اتباع و چهار نفر افراد ايراني به قتل مي‌رسند.»
جلالي گفت: «برادر قاتل مدعي شده ضارب مشكلات روحي- رواني و اعتياد داشته، در افغانستان نيز جزو دسته اراذل و مخلان امنيت بوده است و حتي خانواده خود و ساير اتباع را به قتل تهديد كرده بوده است. برخي افراد به قتل رسيده از خويشاوندان قاتل و تبعه افغان هستند.»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.