۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده » ورزش » ورزش ایران
  • شناسه : 35416
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
  • ارسال توسط :
جریمه ۳۰۰ هزار دلاری فدراسیون فوتبال
جریمه ۳۰۰ هزار دلاری فدراسیون فوتبال

جریمه ۳۰۰ هزار دلاری فدراسیون فوتبال

کنفدراسیون فوتبال آسیا، فدراسیون را به خاطر تقلب در صدور مجوز حرفه‌ای در سال ۲۰۲۱ میلادی، ۳۰۰ هزار دلار جریمه کرده است .

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: به دلیل تخلف صورت گرفته برای صدور مجوز حرفه‌ای در سال ۲۰۲۱، فدراسیون ۳۰۰ هزار دلار جریمه شده است.

مهدی تاج گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا، فدراسیون را به خاطر تقلب در صدور مجوز حرفه‌ای در سال ۲۰۲۱ میلادی، ۳۰۰ هزار دلار جریمه کرده است آن هم در شرایطی که فدراسیون فوتبال به دلیل تخلفات قبلی در سال ۲۰۲۰، ۱۲۰ هزار دلار جریمه شده بود.

وی افزود: ما دیروز پاسخ نامه ای اف سی را دادیم، زیرا تا دیروز وقت داشتیم جواب بدهیم، اما متاسفانه امیدی به قبول این جواب ندارم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه پرسپولیس هم گفت: پرسپولیس نسبت به استقلال شرایط بهتری دارد، امروز جلسه‌ای با مسئولان کمیته مجوز صدور حرفه‌ای گذاشتیم، خوشبختانه پرسپولیس شرایط خوبی دارد و اسناد طلب رادوشوویچ را تحویل داده که طلبش را پرداخت کرده است.

  وی گفت: اگر پرسپولیس این بدهی را ندهد حذف می‌شود. این هشدار‌ها را می‌دادیم که این اتفاق رخ ندهد و خوشبختانه مسئولان پرسپولیس این کار را انجام دادند.