۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » هنرهای تجسمی
  • شناسه : 25937
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
  • ارسال توسط :
«جانِ جانان» و « نقش حماسه» به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود
«جانِ جانان» و « نقش حماسه» به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

«جانِ جانان» و « نقش حماسه» به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

هنرمندان تجسمی در دوران دفاع مقدس با ثبت این رویداد مهم خدمت بزرگی به هنر و ثبت تاریخ کردند.

وقایع خبری / هنرمندان تجسمی در دوران دفاع مقدس با ثبت این رویداد مهم خدمت بزرگی به هنر و ثبت تاریخ کردند. حال به مناسبت این ایام دو نمایشگاه با محوریت این ایام در حال برگزاری است.

نمایشگاه «نقش حماسه» شامل نقاشی و پوستر هنرمندان تجسمی است که با همت موزه فلسطین و انجمن تجسمی انقلاب و دفاع مقدس برگزار شده. در این نمایشگاه ۳۰ اثر پوستر و ۴۰ اثر نقاشی در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت

مخاطبان هنر تجسمی برای بازدید از نمایشگاه «نقش حماسه» می‌توانند تا ۱۲ مهرماه همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ و روزهای پنجشنبه ۱۰ تا ۱۵ به موزه فلسطین مراجعه کنند.

روابط عمومی موزه اعلام کرده است که این بازدید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود. همچنین نمایشگاه «جان جانان» نیز همزمان با این نمایشگاه به صورت مجازی افتتاح می‌شود.

نمایشگاهی که به مناسبت چهل ‌و یکمین سالگرد دفاع مقدس برپا شده و در آن آثار هنرمندان هنرهای تجسمی در رشته‌های گوناگون به نمایش درمی‌آید. این نمایشگاه شامل ۳۰ اثر در رشته‌های عکس، نقاشی، نگارگری، گرافیک، مجسمه، سرامیک و خوشنویسی است که به صورت مجازی از تاریخ ۳۱ شهریور تا ۴ مهرماه در صفحات مؤسسه هنرهای تجسمی به نشانی @tajasomi و سایت اینترنتی civa.ir به نمایش گذاشته می‌شود. در این نمایشگاه در رشته طراحی گرافیک هنرمندانی چون ساعد مشکی و فرزاد ادیبی شرکت کرده‌اند و در رشته نقاشی؛ احمد خلیلی‌فرد، ایرج اسکندری، پروانه اعتمادی، حبیب‌الله صادقی، غلامعلی طاهری، ناصر پلنگی و جواد نوبهار آثار خود را به نمایش گذاشته‌اند.

در رشته عکاسی نیز مسعود زنده‌روح ‌کرمانی، مسعود شجاعی‌ طباطبایی، علی کاوه، جاسم غضبانپور، مجتبی آقایی، محمدحسین حیدری، محمد بدرفر، منوچهر قلمچی، ناصر افراسیابی، یوسف گرامی، محسن شاندیز، مهدی منعم و امیرعلی جوادیان شرکت کرده‌اند و نیز در نگارگری اثر محمدباقر آقامیری و در مجسمه؛ طاهر شیخ‌الحکمایی و در خوشنویسی؛ علی اشرف صندوق آبادی و در سرامیک هم منیژه آرمین  شرکت کرده‌اند.