۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران » ورزش جهان
  • شناسه : 30851
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۷:۴۶
  • ارسال توسط :
تیم نباید  الان به حاشیه برود؛باید از سرمربی و بازیکنان حمایت کنید
تیم نباید  الان به حاشیه برود؛باید از سرمربی و بازیکنان حمایت کنید

تیم نباید الان به حاشیه برود؛باید از سرمربی و بازیکنان حمایت کنید

چنددیدگاه درباره بازی ایران وشکست از تیم ملی الجزایر

تیم‌ملی فوتبال کشورمان پس از برگزاری اردویی ۱۲روزه در دوحه قطر و برگزاری یک بازی دوستانه مقابل الجزایر که با برتری ۲-۱ حریف به اتمام رسید، ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه شب وارد ایران شد. البته از جمع نفرات حاضر در این اردو، اللهیار صیادمنش و امیر عابدزاده همراه تیم‌ملی به تهران نیامدند و مستقیم به انگلیس و اسپانیا رفتند.

دراگان اسکوچیچ پس از بازگشت تیم‌ملی در جمع خبرنگاران گفت:«برای برگزاری این اردو مشکلات زیادی وجود داشت. همان طور که  شاهد بودید، سعی کردیم شرایط را به گونه‌ای پیش ببریم که بتوانیم در قطر اردو بزنیم.» سرمربی تیم‌ملی درمورد بازی با الجزایر عنوان کرد:«این بازی یک مسابقه دوستانه بود. بهانه‌ای نیست، اما مشکلاتی که در این اردو داشتیم کار را برای ما خیلی سخت کرد. قطعاً از این بازی  و همچنین از نیمه اول اصلاً راضی نیستم و در نیمه دوم نیز اشتباهات بچه‌گانه‌ای انجام دادیم. به تیم الجزایر تبریک می‌گویم اما فکر می‌کنم ما به خودمان باختیم.

حاج‌صفی: برکناری اسکوچیچ به صلاح نیست
احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم‌ملی در مورد شرایط این تیم گفت:«مشکلات زیاد است ولی یک جلسه خیلی خوب با وزیر ورزش و جوانان داشتیم و به ما قول داد شرایط را بهتر می‌کند. یک فیفا دی خیلی خوب را از دست دادیم. می‌توانستیم ۴-۳ بازی انجام بدهیم اما کمی مشکل سیاسی پیش آمد و نتوانستیم بازی‌هایی که دوست داریم را انجام بدهیم. ما سریع‌ترین صعود را به جام‌جهانی داشتیم اما هیچ عزیزی از این تیم حمایت نکرد.» او درباره دیدار با الجزایر عنوان کرد:«بازی خوبی بود اما خودمان قبول داریم که واقعاً بدترین بازی تیم‌ملی را انجام دادیم. نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم. واقعاً خیلی بد بودیم و درس‌های زیادی از این بازی گرفتیم. در اردوی بعد صددرصد نقاط ضعفمان را برطرف می‌کنیم و قول می‌دهیم شرایط‌مان برای جام‌جهانی بهتر شود.» حاج‌صفی در مورد انتقادات زیادی که از اسکوچیچ می‌شود، چنین واکنشی داشت: «به شخصه معتقدم چون حدود ۵ماه به جام‌جهانی مانده، نمی‌توانم قبول کنم الان کادرفنی را برکنار کنیم. البته این مسأله بازهم بستگی به نظر فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش و جوانان دارد و ما بازیکنان تصمیم‌گیرنده نیستیم اما نظر شخصی‌ام این است که به صلاح تیم نیست.»
جهانبخش: نمی‌توانم جزئیات جلسه با وزیر ورزش و جوانان را بگویم
علیرضا جهانبخش دیگر کاپیتان تیم‌ملی هم گفت:«زمان زیادی تا جام‌جهانی نداریم و همه دوست دارند شرایط هر روز بهتر شود. اگر اکنون حرفی بزنم کلیشه‌ای خواهد بود و مجبورم درخصوص امکانات، شرایط و بازی‌های دوستانه صحبت کنم که همه از آنها خبر دارند.» او درخصوص جلسه با وزیر ورزش و جوانان پاسخ داد:«همه باید دست به دست هم بدهیم تا تیم‌ملی نتیجه بگیرد. وظیفه همه است که کمک کنند. وقتی بحث جام‌جهانی مطرح می‌شود کار از بازیکن و کادرفنی و فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان هم بالاتر می‌رود. کل کشور باید کمک کنند تا در جام‌جهانی شرایط مناسبی داشته باشیم. نمی‌توانم وارد جزئیات شوم. صحبت‌هایی مطرح شده و امیدوارم وعده‌ها عملی شود.»
آزمون: وقت این نیست بر سر هم بکوبیم
سردار آزمون مهاجم تیم‌ملی هم درخصوص اردو در قطر با کنایه صحبت کرد و گفت:«اردوی خوبی بود. از بزرگان فدراسیون در این مورد بپرسید. تیم نباید الان به حاشیه برود. باید از سرمربی و بازیکنان حمایت کنید.» او درخصوص بازی با الجزایر عنوان کرد: «بازی خوبی نبود اما خیلی چیزها می‌توانیم از آن یاد بگیریم. الان زمان این نیست که بر سر هم بکوبیم. باید رفتار خیلی حرفه‌ای درقبال این بازی داشته باشیم. امکان دارد یک روز بد و یک روز خوب باشید، این جزئی از بازی است. بعد از چند ماه وقتی بازی نمی‌کنیم، اولین بازی برایمان سخت می‌شود. ما نمی‌توانیم به گذشته برگردیم و باید به آینده نگاه کنیم.»