۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » انرژی » قزوین
  • شناسه : 31337
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹
  • ارسال توسط :
توجه به ایمنی  کارکنان و تامین نیازهای آنها یک مطالبه عمومی است
توجه به ایمنی  کارکنان و تامین نیازهای آنها یک مطالبه عمومی است

توجه به ایمنی کارکنان و تامین نیازهای آنها یک مطالبه عمومی است

حفظ سلامت کارکنان و توجه به ایمنی خط قرمز مدیران شرکت توزیع برق قزوین است .

درآستانه عیدسعید غدیرخم و دهه ولایت و امامت و در جشن سپاس از فعالان عرصه ایمنی در شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین از ۱۹۶ نفر از فعالان حوزه ایمنی تجلیل شد.

دکتر مسعود خواجه وند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: صنعت برق بعنوان یک دستگاه استراتژیک و مهم نقش کلیدی در تامین نیازهای بخش های مختلف جامعه و توسعه کشور و استان دارد و در این میان نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه آن از جایگاه خاصی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین افزود : حفظ سلامت کارکنان و اکیپ های عملیاتی و توجه جدی به رعایت نکات ایمنی در ماموریت ها از اولویتها و خط قرمز مدیران شرکت است.

وی اضافه کرد: بیش از سه سال است در صنعت برق با پدیده های نوظهوری از جمله «ناترازی تولید و مصرف» مواجه شده ایم که شرایط سختی را برای ما ایجاد کرده که برای آن تدبیر کرده ایم.

خواجه وند گفت: با بهره گیری از مدیران و کارشناسان توانمند و نیروهای فنی و نیز هوشمندسازی کارها و تلاش شبانه روزی می توانیم از چالش های فصل تابستان عبور کنیم و در این میان همچنان به مشارکت و همراهی مردم در مدیریت مصرف نیز نیازمندیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآورشد: در کنار همه مشکلات با موضوع سرقت تجهیزات شبکه برق و سیم و کابل هم مواجهیم که این پدیده ضمن وارد کردن خسارت قابل توجه در خدمت رسانی نیز اختلال ایجاد کرده که با کمک سایر نیروها برای آن تدبیر کرده و نقاط حادثه خیز را مورد مراقبت و رصد بیشتر قرار می دهیم.

وی گفت: به دلیل اهمیت حفظ سلامت کارکنان بخش های مختلف بویژه تعمیرات، نگهداری، بهره برداری و نیروهای اکیپ های عملیاتی به موضوع ایمنی بسیار اهمیت می دهیم و تلاش شده تا با ارتقای سطح دانش فنی و مهارتی نیروها از بروز حوادث جلوگیری کنیم.

خواجه وند تصریح کرد: در هیچ زمانی نباید از نکات ایمنی غافل شد زیرا یک غفلت می تواند جان افراد را به خطر انداخته و خسارات جبران ناپذیری را به ما تحمیل کند به همین دلیل خط قرمز ما در امور رعایت نکات ایمنی در همه حال است.

خواجه وند اظهارداشت: با آموزش و فرهنگ سازی مستمر باید کمک کنیم تا بیش از ۶۰۰ نفر از همکاران پر تلاش ما که در این عرصه فعالیت می کنند سالم بمانند و سلامتشان به خطر نیفتد و این مهم مستلزم تداوم آموزش، جدی گرفتن نکات ایمنی از سوی کارکنان و ترویج فرهنگ آن در شرکت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآورشد: تامین تجهیزات مناسب، رفع عیب و فرسودگی وسایل قدیمی، تامین وسایل ایمنی بویژه لباس کار، رفع فرسودگی شبکه و نقاط کور و مناطق پرخطر و رفع تهدیدات از اموری است که باید توسط متولیان حوزه ایمنی مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: توجه به ایمنی کارکنان و تامین نیازهای آنها یک مطالبه عمومی است و مدیران شرکت بایستی این موضوع را با جدیت مورد توجه قرار دهند تا هیچ حادثه ای را شاهد نباشیم.