۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 32428
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
  • ارسال توسط :
تهدید و تحریم در صنعت  هسته ای و نظامی ببیش از صنعت خودروسازی بوده است
تهدید و تحریم در صنعت  هسته ای و نظامی ببیش از صنعت خودروسازی بوده است

تهدید و تحریم در صنعت هسته ای و نظامی ببیش از صنعت خودروسازی بوده است

باید به نظرات و دیدگاه های صادرکنندگان و موانع و مشکلات آنان توجه شود و صادرات لازمه تولید است.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(شنبه) در همایش روز ملی صادرات که با حضور جمعی از صادرکنندگان در سالن اجلاس سران برگزار شئ، اظهار داشت: باید به نظرات و دیدگاه های صادرکنندگان و موانع و مشکلات آنان توجه شود و صادرات لازمه تولید است.

وی افزود: تمام تلاش باید در جهت رشد تولید دانش پایه باشد و دانشگاه کنار صنعت و معدن و کشاورزی باید قرار گیرد و فناوری اش به کشاورزی و صنعت و بازار ضمیمه شود و اگر اقتصاد و بازار ما دانش پایه شد هم ارزش افزوده را همراه خود دارد و هم افزایش تولیدات و هم رشد اشتغال و رفع بیکاری را همراه خود دارد.

رئیسی با اشاره به اینکه آمار رشد تولید ۵درصد رشد خوبی است و رشد در حوزه شرکت های بورسی و کاهش نرخ بیکاری در کشور و ارتباط با زیرساخت های اقتصادی سازمان شانگهای و اتحادیه اوراسیا و برداشتن موانع ارتباطات اقتصادی و فعال شدن سیاست همسایگی اخبار خوبی برای تولید و اقتصاد هستند، گفت: باید سهممان در گردش پولی و مالی و اقتصادی منطقه را احیا کنیم و مصمم هستیم که این کار را دنبال کنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه رشد اقتصادی در کشور شدنی هست و این شعار نیست گفت: وقتی در ۶ماهه اول سال با رشد اقتصادی ۵درصد رخ داد، رشد اقتصادی ۸درصد هم قابل تحقق است و اگر یک گام دیگر برداشته شود تراز تجاری کشور مثبت می شود و این شدنی هست.

وی با بیان اینکه رشد اقتصادی دشمن را عصبانی کرده است و تمام تحریم ها برای این است که کشور رشد و تولید و صادرات نداشته باشد و کشور مصرف کننده باشد، گفت: به همین دلیل آشوب و بلوا به پا می کنند و رسما به این امر اعتراف می کنند و دستی ایجاد می کنند که کالای ایرانی بازار نداشته باشد..

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز جنگ اراده ها را داریم و یک اراده نمی خواهد ملت ایران رشد کند و در تولید و صادرات رشد داشته باشد، تصریح کرد: ملت ایران نیز اراده کرده که قله‌های تولید و صادرات را فتح کند و ما امروز نشان داده ایم که متوقف نمی شویم و تولید کنندگان و صادرکنندگان باید نشان دهند که می خواهند در تولید و صادرات دست برتر داشته باشند.

وی با بیان اینکه تهدید و تحریم در صنعت هسته ای و نظامی ببیش از صنعت خودروسازی بوده است، گفت: در این صنایع انسان های با اراده ای بوده اند که مثل میدان نبرد با دشمن مبارزه کرده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.