۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 34621
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
  • ارسال توسط :
تنها  ۲۰ درصد از مشترکان بیش از الگوی متناسب برق مصرف می‌کنند
تنها  ۲۰ درصد از مشترکان بیش از الگوی متناسب برق مصرف می‌کنند

تنها ۲۰ درصد از مشترکان بیش از الگوی متناسب برق مصرف می‌کنند

در تابستان به کمک مجموعه صداوسیمای استان، میزان مشترکان خوش مصرف از ۷۲ درصد به ۷۸ درصد رسید.

تشکر و قدردانی شرکت توزیع برق استان از شبکه استانی قزوین

وقایع خبری: دکتر خواجه وند در دیدار با مدیرکل صداوسیما مرکز قزوین با تشکر از اقدامات شبکه استانی در راستای مصرف بهینه انرژی گفت: فرهنگ سازی در مدیریت انرژی بسیار مهم است و به کمک مجموعه صداوسیمای استان، میزان مشترکان خوش مصرف از ۷۲ درصد به ۷۸ درصد رسید به عنوان نمونه اطلاع رسانی های صداوسیما در تابستان، موجب کاهش یکباره بارمصرف از اوج بار به میزان متناسب شد.

وی افزود: در ۳۰ سال گذشته با ناترازی تولید و توزیع برق مواجه بودیم. بالغ بر ۶۷ درصد انرژی برق در بخش کشاورزی مصرف می‌شود و این بار زیادی بر دوش توزیع نیروی برق می‌گذارد.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین ؛ شرکت توزیع برق قزوین به ۶۵۴هزار مشترک خدمات ارائه می‌دهد وتنها ۲۰ درصد از مشترکان بیش از الگوی متناسب برق مصرف می‌کنند.

خواجه وند افزود: ظرفیت هوشمندسازی را در دستور کار قرار داده ایم که مشترکان صنعتی با سیستم هوشمند کنترل می‌شوند.  زیرساخت های این حوزه هم در حال توسعه است.

وی بیان کرد: در بخش صنعت و بخصوص فولاد ۱۶ درصد رشد تولید را شاهد بودیم و این موضوع با برنامه ریزی های صورت گرفته در عرصه توزیع نیرو و جابجایی ساعات و روزهای کار صنعت انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گفت: این مدیریت در بخش کشاورزی هم به نوعی صورت گرفت و همیاری صداوسیمای قزوین در این مدیریت نقش بسیار مهمی داشت.