۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 30653
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
  • ارسال توسط :
تصادفات جرحی جاده‌ای در استان قزوین ۴۳ درصد رشد داشته است
تصادفات جرحی جاده‌ای در استان قزوین ۴۳ درصد رشد داشته است

تصادفات جرحی جاده‌ای در استان قزوین ۴۳ درصد رشد داشته است

رئیس پلیس راه استان قزوین از افزایش ۴۳ درصدی تصادفات جرحی جاده‌ای در دو ماه نخست امسال در استان خبر داد.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش، رئیس پلیس راه استان در نشست شورای ترافیک با اعلام این خبر گفت: عدم توجه به جلو با ۵۳ درصد و واژگونی خودرو با ۳۰ درصد، بیشترین میزان عامل تصادفات جاده‌ای در استان قزوین محسوب می‌شود.

رئیس پلیس راه استان قزوین همچنین از اعزام شرکت کنندگان در مراسم ۱۴ خرداد، سالروز رحلت امام خمینی (ره) با ۲۸ دستگاه اتوبوس به تهران خبر داد و از دستگاه‌های اجرایی استان خواست در این زمینه با پلیس راه همکاری کنند.

سرهنگ ذاکری منش خاطرنشان کرد: نرم افزار سامانه جامع تصادفات استان، یک طرح دانش بنیان است که می‌تواند با استفاده از اطلاعات تصادفات جاده ای، تحلیلی از علل و عوامل تصادفات را در اختیار دستگاه‌های متولی قرار دهد.

رجحانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین هم در این نشست گفت: سامانه جامع تصادفات، نرم افزار ارزشمندی است و می‌تواند زیرساخت تصمیمات ما درباره کاهش آمار تصادفات و برطرف کردن نقاط حادثه خیز استان قزوین باشد.

سرهنگ دالوند، رئیس پلیس راهور شهرستان قزوین هم در این نشست با بیان اینکه آمار تصادفات فوتی در شهر قزوین رو به رو به افزایش و نگران کننده است، گفت: سال ۹۸ هجده نفر، سال ۹۹ بیست و چهار نفر و سال ۱۴۰۰ بیست و نه نفر در تصادفات شهر قزوین فوت کردند.

وی افزود: ورودی‌های شهر قزوین باید ساماندهی و اصلاح شود

رئیس پلیس راهور شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: ورودی شهر قزوین از طریق آزادراه قزوین- کرج در محل دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) باید سریعاً ایمن سازی شود.