۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » قزوین
  • شناسه : 35849
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
  • ارسال توسط :
تشکیل پرونده قضایی برای ضارب عوامل اورژانس
تشکیل پرونده قضایی برای ضارب عوامل اورژانس

تشکیل پرونده قضایی برای ضارب عوامل اورژانس

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز :به طور قطع دستگاه قضایی با اینگونه اقدامات برخورد می‌کند.

وقایع خبری: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از تشکیل پرونده قضایی برای ضارب عوامل اورژانس و صدور قرار تامین کیفری متناسب خبر داد.

حجت الاسلام محمد تقی زاده گفت: با توجه به مراجعت دیروقت یک نوجوان به منزل و با تذکر والدین، اقدام به خودزنی نموده که از ناحیه صورت دچار جراحت می‌شود که با تماس خانواده، عوامل اورژانس سریعاً در محل حاضر می‌شوند.

تشکیل پرونده قضایی برای ضارب عوامل اورژانس 

  وی افزود: بیمار در حین اقدامات پزشکی و اعزام به مراکز درمانی به دلیل حفظ حالت پرخاش با عوامل اورژانس درگیر و آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

  این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: به منظور پیشگیری از اقدامات بعدی این بیمار و کنترل شرایط، عوامل انتظامی در محل حاضر شده و با توجه به صدمات وارده به عوامل اورژانس هماهنگی لازم با مقام قضایی صورت گرفته و برای این متهم پرونده قضایی تشکیل شد.

  حجت الاسلام تقی زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل وضعیت، شرایط سنی و روحی و به منظور پیگیری اقدامات درمانی؛ این متهم با قرار تامین کفالت تحویل خانواده و عوامل اورژانس اجتماعی شد و به طور قطع دستگاه قضایی با اینگونه اقدامات برخورد می‌کند.